Ostatnia aktualizacja: 6 marca 2024
Firma bukmacherska Betsson jest gotowa złożyć Interowi Mediolan ofertę wartą 30 milionów euro, aby zostać głównym sponsorem na koszulkach klubu.
Takie informacje pojawiły się we włoskiej prasie. Do tej transakcji mogłoby dojść jedynie w przypadku zmiany przepisów we Włoszech, które pozwolą na reklamowanie gier hazardowych w piłce nożnej.
W bieżącym sezonie głównym sponsorem koszulek klubu jest amerykański serwis streamingowy Paramount+. Jednakże partnerstwo to trwa tylko do końca tego sezonu i szanse na to, że zostanie przedłużony są nikłe. Współpraca z Paramount nie jest tak dochodowa, jak główne umowy sponsorskie na koszulkach kilku czołowych europejskich klubów piłkarskich.
Inter pragnie zatem znaleźć nowe partnerstwo, dzięki któremu zarobi więcej zgodnie ze swoim statusem czołowego klubu, który w zeszłym sezonie dotarł nawet do finału Ligi Mistrzów.
Najbardziej owocne pod tym względem były rozmowy z Betssonem. Włoska prasa donosi, że spółce zależy na porozumieniu z Interem. Wyjaśnili też, jaką wielkość oferty byliby gotowi złożyć. Betsson zaofoerował ponoć około 27-30 milionów euro na sezon.
Jednakże na tem moment jest to niemożliwe ze względu na aktualne regulacje włoskiego rządu, które zabraniają klubom piłkarskim wykorzystywania firm hazardowych jako głównych sponsorów koszulek. Liga Serie A i kluby włoskiego futbolu lobbują, aby zmienić tę politykę.
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"