Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Betway, internetowa marka bukmacherska dostępna także w Polsce, ogłosiła, że legenda tenisa z USA, Andy Roddick, będzie jej globalnym ambasadorem tenisa.
Były numer jeden na świecie i mistrz US Open będzie twarzą działalności tenisowej Betway i zaoferuje analizy i opinie. Będzie pisał felietony o największych konkursach dla redakcji marki Betway Insider.
Od przejścia na emeryturę po US Open w 2012 roku Roddick stał się znaczącą postacią w światowych mediach tenisowych, występując jako ekspert w Fox Sports Live, relacji BBC z Wimbledonu, a ostatnio dołączył do zespołu ekspertów w Tennis Channel.
Roddick skomentował: „Cieszę się, że dołączam do jednej z największych światowych marek bukmacherskich i nie mogę się doczekać, aby pomóc społeczności tenisowej cennymi spostrzeżeniami, gdy zbliżamy się do niektórych z największych światowych turniejów, szczególnie z US Open na horyzoncie”.
Ambasadorami sportu Betway są także były gracz Premier League Robbie Keane i angielski krykiecista Kevin Pietersen.
Dyrektor generalny Betway, Anthony Werkman, powiedział: „Wspaniale jest powitać Andy’ego Roddicka w naszym zespole globalnych ambasadorów! Andy jest powszechnie znanym tenisistą, a jego opinia i spostrzeżenia będą niezwykle cenne dla czytelników jego felietonu.
zdjęcie:depositphotos.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."