Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024
Od września Betclic został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wraz z firmą Betclic Stowarzyszenie otwiera się na nową branżę rynku. Obok wspólnych działań wspierających samoregulację i etykę w reklamie, rozpocznie się w Radzie Reklamy praca nad kolejnym kodeksem branżowym.
„Betclic wierzy, że wysokie standardy etyczne oraz promocja odpowiedzialnego hazardu są niezbędne dla zagwarantowania zrównoważonego rozwoju branży. Przystąpienie do Rady Reklamy pozwoli nam wnieść wkład w dyskusję na temat branżowego kodeksu reklamy, tym samym podnosząc standardy obowiązujące w sektorze”.
– mówi Piotr Drabik, manager ds. prawnych i compliance Betclic.
„Rada Reklamy kładzie ogromny nacisk na etyczny aspekt przekazów reklamowych, dlatego bardzo cieszymy się, że firma Betclic dzieli z nami te wartości i zdecydowała się zostań nowym członkiem wspierającym. Dzięki współpracy z jednym z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, mamy możliwość rozszerzenia naszej działalności na nowe obszary”.
– mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.
Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów. Rada Reklamy od 2006 roku działa na rzecz samoregulacji, regularnie rozszerzając Kodeks Etyki Reklamy o nowe zobowiązania samoregulacyjne branży reklamowej w Polsce, wierząc głęboko, że jest to właściwa i skuteczna forma kreowania właściwych standardów na rynku.
W krajach takich jak Polska, gdzie samoregulacja środowiskowa działa bardzo efektywnie i jest regularnie poszerzana, nie ma potrzeby tworzenia szczegółowych przepisów prawnych. Organizacja liczy obecnie 31 członków. Rada Reklamy jest członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samo regulacyjne z 26 krajów.
Źródło: publicrelations.pl
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"