Ostatnia aktualizacja: 18 marca 2021
Greentube, dział NOVOMATIC Interactive, uruchomił Greentube Pro 2.0, ulepszoną wersję swojego rozwiązania społecznościowego kasyna B2B.
Greentube Pro 2.0, opracowane przez spółkę zależną dostawcy, Bluebat Games, jest rozwiązaniem marketingowym, które umożliwia globalnym kasynom naziemnym utrzymywanie kontaktu z graczami poprzez kontakt z marką kasyna za pośrednictwem społecznościowych gier hazardowych online.
Ulepszony produkt umożliwi partnerom oferowanie bardzo angażujących funkcji monetyzacji w celu maksymalizacji przychodów i wzmocnienia wrażeń z gry w kasynie dla graczy w celu uzyskania lepszego poziomu utrzymania.
Gry i funkcje oferowane przez Greentube Pro 2.0 okazały się skuteczne w segmencie kasyn społecznościowych i zostały dostosowane, aby lepiej odpowiadały graczom na prawdziwe pieniądze w kasynach naziemnych. Biblioteka gier obejmuje ponad 183 tytuły od 5 różnych dostawców branżowych. Nowa zawartość i funkcje będą dodawane stopniowo.
Star Entertainment Group jest pierwszym klientem, który uruchomił Greentube Pro 2.0 po wdrożeniu rozwiązania w Australii. Oczekuje się, że wszyscy dotychczasowi klienci przejdą na nowe rozwiązanie do końca III kwartału 2021 r.
Georg Gubo, dyrektor operacyjny w Greentube, powiedział:
„Dzięki Greentube Pro 2.0 chcemy zapewnić kasynom naziemnym produkt kasyna społecznościowego, który pozwoli im zaangażować swoich graczy poza lokalami stacjonarnymi z treścią, której nie byliby mogli grać, chyba że byli na podłodze w kasynie. Nasza oferta nigdy nie była bardziej aktualna w sytuacji, gdy sklepy detaliczne były zmuszane do pozostawania w zamknięciu, ale dzięki Greentube Pro 2.0 oraz jego funkcjom i narzędziom mającym na celu zwiększenie lojalności, operatorzy mogą angażować i zatrzymywać graczy, dopóki nie będą mogli wrócić do nieruchomości lądowych. ”
Miruna Bicoli, wiceprezes ds. Produktów i usług zarządzanych w Bluebat Games, powiedziała:
„Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z udostępnienia ulepszonej wersji rozwiązania Greentube Pro. Od samego początku skupialiśmy się na ulepszaniu CRM i oferowaniu naszym klientom narzędzi i funkcji premium, które zmaksymalizują ich przychody i pomogą zwiększyć zaangażowanie graczy. Z niecierpliwością czekamy na wszystkich naszych klientów na nowej platformie i nie możemy się doczekać udostępnienia dodatkowych funkcji, które zapewnią im wysoką konkurencyjność w branży kasyn społecznościowych ”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."