Ostatnia aktualizacja: 20 listopada 2023
Starcasinò Sport, marka należąca do Betsson Group, została nowym głównym sponsorem koszulek włoskiej drużyny Serie C, SS Juve Stabia.
Juve Stabia stanie się czwartą drużyną sponsorowaną przez Starcasinò Sport we Włoszech, po nawiązaniu wcześniej współpracy z Napoli w Serie A, Palermo w Serie B i ACR Messina w Serie C.
Stabia jest obecnie liderem trzeciej ligi Włoch.
Dyrektor handlowy Grupy Betsson, Ronni Hartvig, powiedział: „Ta współpraca to kolejny przykład naszego szerokiego zaangażowania w sponsoring włoskiej piłki nożnej. Juve Stabia to nie tylko ważny i historyczny klub; wzmacnia także naszą obecność w regionie południowych Włoch. Odzwierciedla to zarówno nasze krótkoterminowe interesy komercyjne, jak i długoterminowe cele strategiczne jako Grupy. Należy zauważyć, że wielu z nas to zapaleni entuzjaści sportu. Biorąc pod uwagę ponad 100-letnie dziedzictwo Juve Stabii, podchodzimy do tego sponsoringu z troską wielka pokora, energia i ekscytacja.”
Prezes SS Juve Stabia, Andrea Langella, dodał: „Historyczne porozumienie, powód do dumy dla całej naszej organizacji. SS Juve Stabia kontynuuje proces wzmacniania swojego wizerunku, dążąc do osiągnięcia swojego prawdziwego celu, jakim jest bycie podmiotem międzynarodowym. To osiągnięte porozumienie jest wynikiem znacznego, ciągłego planowania i wysiłków. Będziemy pracować ramię w ramię, aby opracować alternatywne procesy komunikacji, tworząc nowe formaty, które pozwolą fanom lepiej zrozumieć naszych zawodników i nasz klub”.
W zeszłym miesiącu w powiązanych wiadomościach firma Betsson ogłosiła, że została nowym sponsorem tytularnym profesjonalnej drużyny koszykówki AEK BC, która obecnie nazywa się AEK Betsson BC.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."