Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2024
Magazyn People wyemitował eksluzywy „sneak peak” dla reklamy BetMGM, która zostanie pokazana 11 lutego przy okazji najbliższego finału Superbowl pomiędzy San Francisco Giants a Kansas City Chefs.
W reklamówce biorą udział legendarny Quaterbacck Tom Brady oraz ceniony aktor Vince Vaugh.
#BetMGM is for everyone that loves sports betting.
Everyone…but @TomBrady 🚫 pic.twitter.com/N9hZykI81X
— BetMGM 🦁 (@BetMGM) January 27, 2024
Video dostępne jest także na platformie YouTube.
Kilka dni temu informowaliśmy o przygotowywanej reklamie na najbliśzy 58. finał Superbowl, który zostanie rozegrany w Las Vegas na Allegiant Stadium. W reklamie bierze też udział legendarny hokeista Wayne Gretzky, który w tym materiale pojawia się jedynie w jednej scenie.
W innych reklamach, na rynek brytyjski BetMGM wykorzystuje takie znane osobistości jak aktorka Vanessa Hudgens czy aktor Chris Rock.
Muzyczną gwiazdą wieczoru finału Super Bowl ogłoszono dzisiaj znanego piosenkarza Ushera.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."