Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
Vanessa Hudgens dołączyła do Jamie Foxxa i stała się twarzą dynamicznie podbijającego świat hazardu online BETMGM.
Wczoraj miała premierę kampania „Library of Games” ( „Biblioteka gier) ” zabiera widzów w podróż po wirtualnej bibliotece, która rzuca światło na kolekcję gier BetMGM.
Vanessa Hudgens estrela a nova campanha publicitária da BetMGM Casino.
O comercial foi dirigido pelo cineasta Grammy winner Calmatic, conhecido por seus trabalhos em videoclipes e grandes campanhas publicitárias. pic.twitter.com/VOCxEdPmjS
— Vanessa Hudgens Brasil • FanAccount (@vahudgensbr) November 21, 2023
Nowa kampania jest kontynuacją najnowszego serialu BetMGM z Jamiem Foxxem w roli głównej, który zadebiutował we wrześniu.
BETMGM “Casino” with @iamjamiefoxx & @VanessaHudgens pic.twitter.com/XeG6ZPoqkT
— Team Hudgens (@TeamHudgensNYC) September 23, 2022
„Vanessa Hudgens to supergwiazda, która ożywia BetMGM nie tylko jako firmę zajmującą się iGamingiem lub zakładami sportowymi, ale także jako źródło rozrywki. To niesamowita współpraca, która utrzyma zaangażowanie zarówno starych, jak i nowych widzów”. – Matt Prevost Chieg Revenue Officer w BetMGM.
Spot wyreżyserował zdobywca nagrody GRAMMY Calmatic, znany ze swojej pracy nad filmem Lil Nas X i Billy’ego Raya Cyrusa „Old Town Road”. Calmatic stworzył także treści z Andersonem .Paakiem i Tylerem, The Creator.
„Przestrzeń iGaming jest bardziej zatłoczona niż kiedykolwiek. Żaden z konkurentów nie ma imponującej biblioteki gier, jaką oferuje BetMGM Casino. Chcieliśmy wcielić w życie prawdę o produkcie w spektakularny sposób, jaki tylko ta marka mogła osiągnąć. Calmatic był idealnym partnerem. Wniósł świeżość i energię do każdej sceny, przenosząc tę bibliotekę gier do niezwykłego świata, do którego każdy chciałby wskoczyć.” – Geno Burmester – dyrektor kreatywny 72ANDSUNNY
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."