Vanessa Hudgens w nowej reklamówce dla BetMGM

Branżowy marketing
Wiktor Czerwiński 21/11/2023

Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024

Vanessa Hudgens dołączyła do Jamie Foxxa i stała się twarzą dynamicznie podbijającego świat hazardu online BETMGM.

Wczoraj miała premierę kampania „Library of Games” ( „Biblioteka gier) ” zabiera widzów w podróż po wirtualnej bibliotece, która rzuca światło na kolekcję gier BetMGM.

Nowa kampania jest kontynuacją najnowszego serialu BetMGM z Jamiem Foxxem w roli głównej, który zadebiutował we wrześniu.

„Vanessa Hudgens to supergwiazda, która ożywia BetMGM nie tylko jako firmę zajmującą się iGamingiem lub zakładami sportowymi, ale także jako źródło rozrywki. To niesamowita współpraca, która utrzyma zaangażowanie zarówno starych, jak i nowych widzów”. – Matt Prevost Chieg Revenue Officer w BetMGM.

Spot wyreżyserował zdobywca nagrody GRAMMY Calmatic, znany ze swojej pracy nad  filmem Lil Nas X i Billy’ego Raya Cyrusa „Old Town Road”. Calmatic stworzył także treści z Andersonem .Paakiem i Tylerem, The Creator.

„Przestrzeń iGaming jest bardziej zatłoczona niż kiedykolwiek. Żaden z konkurentów nie ma imponującej biblioteki gier, jaką oferuje BetMGM Casino. Chcieliśmy wcielić w życie prawdę o produkcie w spektakularny sposób, jaki tylko ta marka mogła osiągnąć. Calmatic był idealnym partnerem. Wniósł świeżość i energię do każdej sceny, przenosząc tę bibliotekę gier do niezwykłego świata, do którego każdy chciałby wskoczyć.” – Geno Burmester – dyrektor kreatywny 72ANDSUNNY

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL