Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2023
Firma Wazdan, międzynarodowy producent slotów, dokonał znaczących przetasowań w szeregach swojej kadry kierowniczej, awansując osoby zasłużone dla rozwoju marki, jak również zatrudniając nowych profesjonalistów, którzy swoim wieloletnim doświadczeniem mają jeszcze bardziej przyspieszyć jej rozkwit.
Na stanowisko kierownicze wyższego szczebla przyjęty został Tomasz Tajeldin, który będzie pełnił rolę starszego specjalisty ds. zarządzania relacjami z klientami, Łukasz Kasprzyk został dyrektorem operacyjnym, natomiast Andrzej Hyla otrzymał awans na stanowisko dyrektora ds. handlowych.
Tomasz Tajeldin będzie odpowiedzialny za prowadzenie firmowych kampanii oraz planowanie strategii wydawania gier, w czym pomoże mu jego ponad sześcioletnie doświadczenie w iGamingu. Do jego obowiązków będą należały również działania promocyjne, skupiające się głównie wokół autorskiego narzędzia firmy – Cash Dropa.
Łukasz Kasprzyk, wnoszący do firmy Wazdan ponad siedmioletnie doświadczenie, będzie wspierał zespoły zajmujące się budowaniem relacji z klientem oraz analizą danych. Do jego zadań należeć będzie systematyczne wdrażanie podejścia skoncentrowanego na potrzebach klienta, jak również wykorzystywanie swoich umiejętności analitycznych, które sprawdzą się też w przewidzianej dla niego roli lidera zespołu menedżerów klienta.
Z kolei Andrzej Hyla, który jest nieocenionym członkiem firmy Wazdan od samego początku, wnosząc do niego swoje dwunastoletnie doświadczenie branżowe, otrzymał awans, zgodnie z którym do jego obowiązków dochodzi troska o biznesowy rozwój przedsiębiorstwa, szczególnie na największych światowych rynkach, co jest istotnym elementem szeroko zakrojonej strategii ekspansji firmy.
Wprowadzane przez Wazdana zmiany nie ograniczają się jednak wyłącznie do kadr kierowniczych. Innowacyjny producent gier w związku z wchodzeniem na coraz to nowe rynki zatrudnił w ubiegłym roku aż 39 nowych pracowników wielu działów, w tym grafików, specjalistów od animacji, programistów, jak również powiększył zespół ds. sprzedaży oraz marketingu.
Jak komentuje Justyna Flajszer, kadrowa firmy Z Management odpowiadająca za rekrutację do firmy Wazdan:
„Ubiegły rok był pełen wszelkiego rodzaju wyzwań, jednak firma Wazdan kontynuowała swój dynamiczny rozwój i w samym 2020 r. zatrudniła aż 39 nowych pracowników. Tak znacząca rozbudowa kadry kierowniczej i całej firmy sprawia, że z nieskrywanym optymizmem możemy patrzyć na dalsze sukcesy Wazdana w roku 2021”.
Łukasz Kasprzyk dodaje, że:
„To naprawdę ekscytujący czas dla firmy Wazdan. Czas, w którym odczuwamy jej konsekwentny i dynamiczny rozwój oraz widzimy dalsze, ekscytujące możliwości. Dołączenie do zespołu tak zaangażowanych i ambitnych profesjonalistów to prawdziwa przyjemność”.
Z kolei Andrzej Hyla trafnie podsumowuje sytuację firmy słowami:
„W ciągu ostatnich 12 miesięcy udało nam się osiągnąć bardzo wiele, w związku z czym nie mogę się doczekać, aby wynieść nasze działania na jeszcze wyższy poziom. Praca tutaj to niesamowita przygoda, której dalsza część rysuje się w bardzo jasnych barwach”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."