Wydatki na reklamę firm hazardowych w Szwecji spadają

Finanse Bilanse Ze świata
Wiktor Czerwiński 06/07/2023

Ostatnia aktualizacja: 12 grudnia 2023

Wydatki brutto na reklamę w mediach tradycyjnych przez firmy reklamowe w Szwecji spadły do 3,4 mld SEK w 2022 roku.

W porównaniu z danymi z poprzedniego roku oznacza to spadek o 15 procent lub 600 milionów SEK.

30 procent tej sumy pochodzi z kasyn, a kolejne 28 procent to reklamy zakładów niezwiązanych z wyścigami konnymi. Loterie i gry liczbowe uplasowały się na trzecim miejscu z wynikiem 26 procent, zakłady na wyścigi konne – 12 procent, a bingo – kolejne 4 procent.

Rysunek przedstawia reklamę gier w tradycyjnych mediach, takich jak prasa, telewizja, radio i reklama zewnętrzna, chociaż uwzględniono również niektóre kanały mediów cyfrowych.

źródło: Sbcnews.co.uk

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL