Ostatnia aktualizacja: 21 lutego 2024
Fair Play Bets, operator wielu renomowanych kasyn online, umocnił swoje międzynarodowe kasynowe marki VegasPlay.com i DiamondWorldCasino.com zawierając umowę z Bee-Fee. Fair Play Bets kontynuuje rozszerzanie oferty dla graczy, poprzez ważne strategiczne porozumienia z szanowanymi i renomowanymi dostawcami branżowymi.
Fair Play Bets szczyci się znakomitą reputacją w dostarczaniu wysokiej jakości gier w bezpiecznym i przyjaznym dla klienta środowisku. Posiadający licencje w Wielkiej Brytanii, na Malcie i Curacao, Fair Play Bets zapewnia wszechstronne wsparcie dla graczy poparte najwyższą jakością i szerokim wyborem gier od wiodących światowych producentów.
Bee-Fee to nowoczesne studio producentów gier i dostawca usług IT dla kasyn online i zakładów sportowych, opracowujące innowacyjne platformy dla kasyn online. Oferuje produkty w pełni zintegrowane z wiodącymi dostawcami, jak również bogate portfolio gier slotowych z wiodącymi produktami w branży.
Claudia Melcaru, szef działu rozwoju biznesu w Bee-Fee, powiedziała:
„Fair Play Bets prezentuje takie podejście, które dobrze pasuje do naszych produktów i doświadczenia w branży. Ich skupienie się na jakości i ochronie gracza spodobało się naszemu managementowi, a szczególnie byliśmy pod wrażeniem ich podejścia do kwestii stawiania graczy na pierwszym miejscu. Wierzymy, że nasze partnerstwo będzie pierwszym z wielu kolejnych.”
Jeremy Fall, dyrektor ds. marketingu w Fair Play Bets, powiedział: „Cieszymy się z możliwości rozszerzenia wyboru, jaki możemy zaprezentować naszym graczom w bezpiecznych środowiskach gier w VegasPlay.com i DiamondWorldCasino.com. Bee-Fee oferuje szereg najlepszych gier, które z pewnością przypadną do gustu naszym graczom.”
Malcolm Ferrante, dyrektor Fair Play Bets, powiedział: „Porozumienie z Bee-Fee oznacza nowy rozdział dla obu naszych kasyn, które zaadoptują ich gry. Z niecierpliwością oczekujemy ścisłej współpracy, która będzie wartościowa dla każdego gracza.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."