Ostatnia aktualizacja: 23 grudnia 2022
Hutnik Warszawa porozumiał się w sprawie dalszej współpracy z forBET, jedną z największych firm bukmacherskich w kraju. Umowa zostanie przedłużona na sezon 2020/2021.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z klubem Hutnik Warszawa. Chcemy dalej włączać się w odbudowę silnej piłki nożnej w Warszawie – mówi Paweł Majewski, Dyrektor ds. Marketingu w forBET.
Sponsoringiem, podobnie jak wcześniej, zostanie objęta sekcja piłkarska klubu. Logotyp firmy bukmacherskiej forBET będzie dalej widoczny z przodu koszulek pierwszego zespołu. W ramach współpracy sponsor będzie miał również zagwarantowaną możliwość ekspozycji bannerów oraz innych nośników reklamowych w miejscu rozgrywania spotkań ligowych Hutnika. Podpisana umowa przewiduje także możliwość organizacji akcji marketingowych na stadionie oraz intensywne działania komunikacyjne na stronie internetowej oraz w kanałach social media należących do „Dumy Bielan”. Na czas współpracy forBET zyskał też prawa do wykorzystania wizerunku piłkarzy Hutnika w kampaniach reklamowych oraz marketingowych. Docelowo firma zaangażuje się także w inne aktywności klubu, jak chociażby zaplanowany na dzień 11 października br. Przeszkodowy Bieg Hutnika.
Firma zainteresowana jest także wspieraniem Akademii Piłkarskiej. W ramach szerszej współpracy chce zadośćuczynić klubowi straty wynikające ze wstrzymania przez burmistrza dzielnicy Bielany Grzegorza Pietruczuka umowy promocyjnej z Urzędem Dzielnicy Bielany. Środki te mają zostać przeznaczone na dofinansowanie treningów dzieci z najbiedniejszych rodzin.
Naszej współpracy nie należy odbierać jako działanie przeciwko komuś, a jako działanie na rzecz dalszego, intensywnego rozwoju „Dumy Bielan”. Hutnik to solidny partner, gwarantujący wzrost rozpoznawalności naszej marki w gronie bielańskich kibiców piłki nożnej – wyjaśnia przedstawiciel forBET.
Cieszymy się, że zyskaliśmy zaufanie tak dużego partnera. Dalsza współpraca z forBET daje nam możliwość rozwoju i patrzenia z nadzieją w przyszłość. Wierzę, że dalsze porozumienie obu stron będzie niezwykle korzystne zarówno dla firmy, jak i klubu w dłuższej perspektywie czasu – powiedział prezes Hutnika Warszawa, Maciej Purchała.
Tuż po spotkaniu w sprawie przedłużenia umowy, lokal klubowy oraz restaurację Hutnik odwiedził Petr Pacinek, Dyrektor Generalny forBET, który był zachwycony poziomem rozwoju klubu.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."