Ostatnia aktualizacja: 30 października 2018
Zaczyna się nowy cykl reklam gry Lotto (oferowanej przez Totalizator Sportowy) pod hasłem „Miliony kręcą każdego”. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Red8, Starcom, Propeller i Human Ark.
Bohaterami reklam jest sześć postaci symbolizujących kulki z numerami w maszynie losującej Lotto. Są to kobiety Bejbi i Marzycielka oraz panowie Peszek, Kierownik, Żartowniś i Dżolero. Każda z postaci ma swój oryginalny styl i temperament.
Reklamy opowiadają o zabawnych perypetiach związanych z graniem w Lotto i wygranymi. Pierwszy spot pokazuje świeżo upieczonego milionera, który na chwilę mdleje, a kolejne będą zatytułowane „Bahama” i „Wizyta”, natomiast reklamy – „Hip-hop” i „Postanowienie”.
Hasło główne kampanii to: „Miliony kręcą każdego”. Przekaz ma podkreślać najważniejsze cechy i zjawiska kojarzące się z Lotto cechy, takie jak radość, zabawa, spełnianie marzeń i wysokie wygrane.
W ostatnich latach w spotach Lotto występowali ludzie w strojach z cyframi układającymi się w kwoty kumulacji w tej grze.
Nowa akcja reklamowa będzie realizowana w telewizji (m.in. spoty informujące o kumulacjach i dużych wygranych), internecie, radiu, prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Lotto.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Pierwszy spot został wyreżyserowany przez Kamila Polaka, a wyprodukowały go dom produkcyjny Propeller wraz ze studiem animacji Human Ark.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."