Resort City of Dreams w Manili powiększy się

Inwestor w kasynie zlokalizowanym na Filipinach, Belle Corporation poszukuje kolejnej lokalizacji w pobliżu obecnie obsługiwanego City of Dreams aby rozwinąć swoje dotychczasowe przedsięwzięcie.

Po spotkaniu akcjonariuszy, wiceprzewodniczący Belle, Willy Ocier powiedział:

„ Grupa szuka w związku z planami rozbudowy swojego obecnego kurortu kasowego w Entertainment City, chcąc kupić ziemię sąsiadującą z obecną lokalizacją”.
„Poszukujemy sąsiedniego terenu lub terenu przylegającego do CoD. Jesteśmy otwarci również na joint venture z lokalnym partnerem „

Wiceprzewodniczący poinformował również, że grupa rozważa czy taka opcja zakupu gruntu o powierzchni 8.500 metrów kwadratowych w pobliżu City of Dreams, jest dostępna dla firmy Belle.

W wywiadzie dla Rappler Ocier dodał, że Belle rozważa również opcję otwarcie drugiego kasyna poza dystryktem Metro Manila lub poza stolicą.Wiceprzewodniczący poinformował, że grupa zwróci się do spółki Philippine Amusement and Gaming Corporation (PAGCOR) o przyznanie jej drugiej licencji na gry, po przedstawieniu szczegółów budowy planowanego kasyna.

„Złożyliśmy wniosek o drugą lokalizację zgodnie z faktem, że nasi konkurenci posiadają już drugą licencje. Dopominamy się w związku z tym do stosowania polityki równych szans „, powiedział Ocier. „Oni (PAGCOR) powiedzieli, że będą rozważać takie rozwiązanie, ale jeszcze tego nie dokonali. PAGCOR jest natomiast otwarty na wydanie licencji w innych obszary poza dystryktem Metro Manila, zwłaszcza gdy jest to związane z rozwojem turystyki” – powiedział Ocier.

W 2016 roku resort City of Dreams zarejestrował GGR w wysokości 25 miliardów funtów (501,8 milionów USD). Bloomberry Resorts Corp. przyniósł 38,5 miliardów dolarów.

„City of Dreams rośnie znacząco i jest duża szansa, że w tym roku wśród grona zintegrowanych resortów będzie nr. 1 w przychodach brutto (GGR) z gier kasynowych” zauważa prezes i dyrektor naczelny firmy Belle Manuel Gana.

Prezentujemy poniżej film promujący Resort CoD, który został stworzony przez Martina Scorsese z wybitnymi kreacjami aktorskimi Roberta DeNiro, Brada Pita i Leo Di Caprio. Był to jednocześnie najdroższy (jak dotąd) film reklamowy wszech czasów. Kosztował … 70.000.000 $ (siedemdziesiąt milionów dolarów amerykańskich).

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *