STS ponownie wybiera do obsługi mediowej Blueway Com

Bukmacher STS rozpoczyna współpracę z domem mediowym Blueway Com. Zajmie się on zakupem mediów online oraz telewizji. Współpraca obowiązuje od kwietnia.

Blueway Com obsługiwał STS w latach 2014-2017. Teraz przejął obsługę mediową od BPN z grupy IPG Mediabrands, z którym bukmacher współpracował od stycznia 2018 r.

Cenimy wysoki poziom client service oraz zaangażowanie agencji zewnętrznych, dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę domu mediowego i powierzenie zadań Blueway Com. Firma ta posiada doświadczenie oraz kompetencje niezbędne do obsługi spółek o dynamicznym modelu rozwoju
– mówi Paweł Rabantek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej STS.

Bukmacher prowadzi obecnie również postępowanie przetargowe, które wyłoni agencję odpowiedzialną za działania SEO. Z przetargu została wykluczona firma z grupy IPG Mediabrands.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *