Ostatnia aktualizacja: 23 stycznia 2020
Spółka Totalizator Sportowy przedłużyła umowę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) na obsługę mediową. Będzie pracować z nim do czasu zakończenia planowanego przetargu.
Starcom zajmuje się obsługą mediową kampanii Totalizatora Sportowego od początku 2018 roku. Wtedy agencja przejęła jego budżet od siostrzanej agencji – Zenith (też należy do Publicis Media) – w wyniku wygranego przetargu. Umowę wówczas zawarto na 2 lata, do końca 2019 roku.
W październiku ub.r. Totalizator rozpisał nowy przetarg na obsługę mediową. W połowie grudnia 2019 roku spółka miała go unieważnić. Wtedy jej biuro prasowe nie odpowiedziało na nasze pytania dotyczące powodów unieważnienia przetargu.
Teraz otrzymaliśmy wyjaśnienie, że spółka szykuje się do rozpisania nowego przetargu.
Przetarg na dom mediowy nadal jest planowany i odpowiednie ogłoszenie pojawi się na stronie, gdy tylko przetarg ruszy, w związku z powyższym by zapewnić obsługę mediową podjęto decyzję o przedłużeniu współpracy z firmą Starcom zgodnie z podpisaną wcześniej umową, która przewidywała możliwość jej przedłużenia. To wszystko co w tej chwili jestem w stanie przekazać – poinformował Wirtualnemedia.pl Damian Wiśniewski, główny specjalista z biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.
Totalizator jest wciąż w trakcie przetargu na obsługę reklamową. Do obsługi w internecie spółka wybrał agencję Artegence. Będzie z nią pracować dwa lata.
Całość czytaj na: wirtualnemedia.pl
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."