Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022
1xBet, jeden z wiodących bukmacherów na świecie, został Oficjalnym Partnerem Regionalnym LOSC w Afryce. Czas trwania umowy wynosi trzy lata. Zgodnie z warunkami umowy firma bukmacherska będzie regionalnym partnerem LOSC Lille na Bliskim Wschodzie, w Afryce Północnej i Południowej.
W ramach umowy 1xBet otrzymuje prawa do wykorzystywania logo francuskiego klubu oraz zbiorowego wizerunku swoich zawodników w swoich akcjach promocyjnych. Ponadto reklamę 1xBet można zobaczyć na tablicach LED podczas najlepszych meczów klubu w Mistrzostwach Francji, a sama współpraca będzie aktywnie relacjonowana na portalach społecznościowych.
„To dobra wiadomość. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z tak legendarnym klubem, który ma ogromną rzeszę fanów nie tylko we Francji, ale na całym świecie. Ostatnio, w 2021 roku, klub został mistrzem Francji, co nie jest łatwe, ponieważ wszyscy wiemy, na jakim poziomie rywale rywalizują w tym turnieju.”
– powiedział Alex Sommers, rzecznik prasowy firmy.
„Chcemy zaoferować fanom Les Dogues możliwość uzyskania najbardziej żywych emocji i nowego doświadczenia w zakładach online. Dla 1xBet ta umowa jest kolejnym ważnym krokiem w ich globalnej strategii wspierania piłki nożnej na wszystkich poziomach. Wiele oczekujemy od współpracy i zapewniamy, że to nie ostatni raz, kiedy 1xBet przynosi dobre wieści w tym roku.”
Warto zauważyć, że nie jest to pierwsza umowa między 1xBet a francuskim klubem na najwyższym poziomie w ostatnich latach. Wcześniej firma została oficjalnym partnerem PSG.
1xBet to jedna z wiodących firm bukmacherskich na świecie, działająca bezpośrednio i poprzez swoich partnerów franczyzowych w ponad 50 krajach Ameryki Łacińskiej, Europy, Afryki i Azji.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."