Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2020
Zakrwawiony pięściarz, który słania się na nogach wciąż chce walczyć; wierzy, że nadal może szczęśliwie zakończyć pojedynek. Zamiast zagrzewania do walki w narożniku słychać tylko głos trenera, który przekonuje zawodnika, iż wygrana jest tylko złudzeniem i lepiej jest przerwać starcie.
Nadawcą kampanii „Know when to stop” („Wiedz, kiedy przestać”) jest kanadyjska organizacja Responsible Gambling Council, której celem jest pomoc osobom uzależnionym od gier hazardowych, a także tym, które narażone są na popadnięcie w taki nałóg.
RGC skupia swe działania w szczególności na osobach młodych. Poprzez specjalną platformę internetową, a także infolinię, stara się edukować opinię publiczną na temat uzależnienia od hazardu, podaje sposoby leczenia i, jak wskazuje sam tytuł kampanii, różne drogi na przerwanie pogoni za szczęściem, czyli za kolejną wygraną.
Czytaj całość na: kampaniespoleczne.pl
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."