Ostatnia aktualizacja: 13 czerwca 2017
Co najmniej jedna osoba z Kalifornii ma teraz kłopot po wygranej $447.8 mln w Powerball. Oczywiście wszyscy marzymy o takich problemach, aczkolwiek większość do której w takiej skali uśmiechnął się los bankrutuje.
Wylosowane liczby to: 20, 26, 32, 38, 58 dodatkowa zwana Powerball to 3. Ogromna wygrana jest siódmą na liście wszech czasów loterii międzystanowych Mega Millions i Powerball. Jest wyższa od lutowej w Indianie o $13 mln, szczęśliwiec wówczas skorzystał z możliwości prawnych i ukrył tożsamość zakładając błyskawicznie korporację. Tak częste olbrzymie wygrane to efekt zmiany formuły w Powerball w październiku 2015 r., gdy przybyło liczb i lawinowo podskoczyła ilość grających i wielkość nagród.
Prawdopodobieństwo wygranej zmniejszyło się wówczas z 1:175 mln do 1:292 mln. Amerykanie w 44 stanach gdzie loterie działają w 2015 r. wydali na kupony $73 mld. To więcej niż wydatki na muzykę, książki czy bilety na sportowe wydarzenia. Grają głównie osoby biedne dlatego ekonomiści twierdzą, że to podatek regresywny.
Źródło: Radio Deon Chicago
"Jestem kibicem łęgi.ale wielki szacun dla ciebie Poldi.cieszcie się że macie takiego gościa przy sobie."
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."