Ostatnia aktualizacja: 27 lipca 2019
Firma Wazdan świętuje zakończenie pierwszej połowy roku nowymi kontraktami, licencjami oraz wydaniem nowej, flagowej gry – Larry the Leprechaun, którego premiera odbyła się podczas tegorocznych targów iGB Live!
Przez dekadę swojej działalności na rynku, Wazdan stał się synonimem sukcesu, szybkiego rozwoju oraz ciągłego dążenia do przekraczania granic technologicznych. Sprawdziło się to również i w tym roku, a długa lista osiągnięć firmy jest dowodem na to, że ekipa Wazdana wie co robi i nie zamierza łatwo ustąpić wypracowanej pozycji.
Źródłem sukcesu firmy jest nowatorskie podejście do procesu tworzenia gier. Wazdan skupia się na rozwoju oraz wdrażaniu najnowszych technologii, dzięki czemu każda nowa gra wyposażona jest w innowacyjne funkcje oraz piękne grafiki i animacje. Dzięki temu gry tego dostawcy są dosłownie rozchwytywane przez graczy. Od początku 2019 roku firma ogłosiła nawiązanie współpracy z Kindred Group, ComeOn, markami Mr Green oraz Evoke, Suprnation, Betzest, Hero Gaming, Avento, InBet, Nektan, Softswiss jak również Lapalingo należącego do Rabbit Entertainment.
Dzięki nawiązaniu współpracy z Gaming1, Wazdan z powodzeniem wszedł na rynek belgijski. Ponadto, firma uzyskała szwedzką certyfikację umożliwiającą jej poszerzenie wpływów w krajach skandynawskich.
W dowód swojego oddania operatorom, partnerom oraz graczom, Wazdan regularnie wydaje nowe gry, obok których nie sposób przejść obojętnie. W tym roku kluczową grą Wazdana jest Larry the Leprechaun. Zwiastun tej gry został po raz pierwszy zaprezentowany w lutym podczas tegorocznych targów ICE London, wzbudzając spore zainteresowanie zarówno wśród graczy jak i operatorów. Oczekiwania graczy zostały spełnione podczas niedawno odbytych targów iGB Live!, podczas których Wazdan udostępnił uczestnikom wersję demonstracyjną gry. Łącząc oszałamiające grafiki i animacje 3D, wesoły motyw przewodni, wysokiej jakości efekty dźwiękowe jak również szeroki wachlarz specjalnych funkcji, Larry the Leprechaun okazał się być hitem wśród operatorów i graczy.
Targi iGB Live! okazały się kolejnym sukcesem dla Wazdana, który zaprezentował nie tylko slota Larry the Leprechaun, ale również inne bardzo oczekiwane tytuły takie jak Relic Hunters™ and the Book of Faith, Lucky Fish, Beauty Fruity™ oraz dwa sloty o tematyce azjatyckiej: Butterfly Lovers i Dragons Lucky 8. Zespół firmy przedstawił zainteresowanym dalsze plany wydawnicze oraz zaprezentował najnowsze tytuły, które zostały przyjęte z dużym entuzjazmem. Znany z oferowania rozrywki płynącej nie tych z tworzonych przez nich gier, zespół Wazdana zaprosił do udziału w wydarzeniu magika, który oczarowywał zarówno odwiedzających stoisko firmy jak również gości podczas kolacji zorganizowanej dla partnerów Wazdana w A’DAM Tower. Kolacja rozpoczęła się na tarasie widokowym, gdzie można było podziwiać piękną panoramę Amsterdamu z najwyższej huśtawki w Europie, umieszczonej 100 metrów nad ziemią.
Unikalne funkcje Wazdana (Unique Wazdan Features) to znak rozpoznawczy firmy, który umożliwił jej osiągnięcie miana lidera w branży. Wszystkie gry Wazdana łączą grafiki najwyższej klasy, przyjazny dla użytkownika interfejs oraz unikalne funkcje Wazdana pozwalające na dopasowanie funkcji gry do potrzeb indywidualnego użytkownika.
Ich pierwsze na świecie opatentowane poziomy wariancji (Volatility Levels™) umożliwiają graczom dostosowanie częstotliwości i wysokości potencjalnych wygranych do ich strategii. Tryb ultra lekki oraz tryb oszczędzania baterii zostały stworzony z myślą o graczach korzystających z urządzeń mobilnych, by wydłużyć żywotność baterii oraz przyśpieszyć czas ładowania się gier. Tryb ultra szybki pozwala na przyśpieszenie tempa rozgrywki, widok podzielonego ekranu łączy w sobie tradycyjny interfejs z małym ekranem, a tryb dużego ekranu pozwala na dostosowanie wielkości walców gry.
Andrzej Hyla, szef sprzedaży w firmie Wazdan: „Jesteśmy bardzo dumni z tegorocznych osiągnięć. Rok 2019 rozpoczął się dla nas bardzo dynamicznie i nie zapowiada się, by tempo postępu firmy firmy miało zwolnić. Nasz zespół programistów ciężko pracuje nad rozwojem nowych tytułów, podczas gdy zespół sprzedaży robi wszystko, by sprostać oczekiwaniom największych operatorów w branży. Każdy dział Wazdana przyczynił się do sukcesu firmy i jesteśmy pewni, że nie istnieje przeszkoda, która mogłaby spowolnić nasz rozwój”.
Śledź wszystkie najnowsze wiadomości na www.wazdan.com.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."