Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
Betgenius, wiodący dostawca usług transmisji danych na żywo, handlu i zakładów bukmacherskich, mianował Viktorię Degtiarovą nowym dyrektorem handlowym w Europie Wschodniej.
Viktoria ma ponad osiem lat doświadczenia na wysokich stanowiskach kierowniczych w sektorze zakładów i gier. Przed dołączeniem do Betgenius zajmowała stanowiska Dyrektora Operacyjnego i Dyrektora Marketingu w Pokerdom, największej sieci pokerowej w Rosji, i przez cztery lata pełniła funkcję Country Managera The Stars Group na Ukrainie.
Kierując rozbudowanym zespołem regionalnym, Viktoria będzie odpowiedzialna za napędzanie rozwoju renomowanych w branży danych na żywo Betgenius oraz usług handlu na żywo, które obejmują wiodące na rynku portfolio popularnych treści lokalnych.
Betgenius posiada oficjalne prawa do danych na temat zakładów na żywo z ponad 250 profesjonalnych zawodów sportowych na całym świecie, w tym wyłączne prawa do angielskiej Premier League.
Matt Stephenson, dyrektor ds. Globalnych partnerstw Betgenius, powiedział:
„Wiedza Viktorii na temat krajobrazu hazardowego w Europie Wschodniej będzie odgrywać ogromną rolę w naszym rozwoju w regionie. Ma imponujące osiągnięcia w zakresie osiągania wyników ze stanowisk kierowniczych i jest idealnym kandydatem do kierowania naszą ekspansją na ekscytujących rynkach, takich jak Rosja i Polska. ”
Viktoria Degtiarova dodaje:
„Betgenius jest uznawany za lidera na rynku dostawców, a to z powodu jego odświeżającego podejścia do jakości usług. Dzięki inwestycjom w oficjalne dane bukmacherskie na żywo na temat cennych spotkań, takich jak mecze Premier League, oraz dwudziestoletnie doświadczenie, dodajemy prawdziwą wartość naszym partnerom. Jestem zaszczycony, że jestem na pokładzie i nie mogę się doczekać, aby osiągnąć wspaniałe rzeczy w regionie pełnym potencjału ”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."