Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Już 25 listopada odbędzie się gala wręczenia EGR Operator Awards – najstarszych i najbardziej prestiżowych nagród branży hazardowej w Europie. W kategorii Marketing Campaign nominacje otrzymała w tym roku Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
Kapituła EGR Operator Awards doceniła zaangażowanie bukmachera w sponsoring federacji KSW. Fortuna jest partnerem KSW od lipca 2020 i od tego czasu zdecydowanie umocniła się na pozycji operatora pierwszego wyboru dla fanów mieszanych sztuk walki. To zasługa zarówno zdecydowanie najbardziej kompletnej oferty kursowej na gale z całego świata, jak również aktywności marketingowych marki obejmujących kanały własne, social media, współpracę z mediami branżowymi i afilianckimi czy akcje CSR-owe.
„Wyróżnienie przez kapitułę EGR Operator Awards potwierdza, że nawiązanie współpracy z KSW było bardzo dobrą decyzją i dodatkowo odbiło się szerokim echem w branży. Zaryzykowaliśmy, bo umowa zaczęła obowiązywać w czasie gdy wszystkie imprezy sportowe odbywały się bez udziału kibiców i trudno było przewidywać jak ten stan wpłynie na zainteresowanie galami MMA. Profesjonalizm KSW oraz efektywne działania, przede wszystkim online’owe po naszej stronie pozwoliły nam niezwykle sprawnie zrealizować zakładane cele biznesowe i wizerunkowe”
– mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
W trakcie pierwszego roku sponsoringu Fortunie udało się zwiększyć średni przychód na każdej gali KSW o blisko 200%. Na wszystkie wydarzenia organizowane przez największą federację MMA w Europie bukmacher wystawia ofertę prematch i live składającą się z ponad 20 podgier do każdej z walk. Fortuna proponuje też swoim klientom przy okazji gal KSW ekskluzywne produkty bukmacherskie jak Ekspert+, gdzie za poprawne wytypowanie sposobu zakończenia walk przyznawany jest dodatkowy bonus w wysokości 20 000 zł. Na uwagę zasługuję ponadto zaangażowanie CSR-owe Fortuny w trakcie gali KSW 57. Wtedy w ramach akcji #rakout każdy nokaut lub poddanie Fortuna nagradzała kwotą 10 000 zł, które zasilały konto Fundacji Cancer Fighters zajmującej się pomocą dzieciom z chorobą nowotworową. Za sprawą 3 nokautów i 2 poddań udało się wówczas zebrać aż 50 000 zł.
O nagrodę w kategorii „Marketing Campaign” poza Fortuną powalczą największe globalne marki m.in. Betsson, Kindred, Mr Green czy Paddy Power. Wyboru zwycięzców dokona kapituła złożona z niezależnych ekspertów branżowych. EGR Operator Awards przyznawane są przez wydawcę prestiżowego magazynu eGaming Review i sersiwu internetowego egr.global.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."