Ostatnia aktualizacja: 4 lipca 2023
Nowa kampania Superbet zabiera nas w nietypowe miejsce z punktu widzenia zakładów bukmacherskich, bo na księżyc. W spotach przygotowanych na kilka rynków z okazji startu kampanii Supermoon wzięli udział ambasadorowie marki. Start w telewizji oraz digitalu zaplanowano na początek lipca 2023 roku.
Supermoon – to kolejna globalna kampania Superbet, realizowana razem z agencją reklamową Tenth Man z Irlandii. Kampania Supermoon to nowa odsłona globalnej kampanii brandowej w ramach konceptu reklamowego GO SUPER. Swoją premierę ma właśnie na kilku rynkach w Europie, ale jest również przygotowana do adaptacji w kolejnych krajach, w których Superbet będzie w niedługim czasie rozpoczynał swoje działanie. Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii kierowanej na rynek polski, w spotach zobaczymy dobrze znane twarze ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka, Sławomira Peszko i Tomasza Smokowskiego.
– W naszej najnowszej kampanii postanowiliśmy odejść od standardowego lokowania komunikacji zakładów bukmacherskich poprzez prezentację boiska, zawodników, kibiców w pubie czy na kanapie przed TV. Plan akcji, przenosimy tym razem, na powierzchnię księżyca. Nie zabraknie naszego charakterystycznego, czerwonego dymu, szczypty humoru, charyzmy naszych ambasadorów i sportowych smaczków. Te nieoczywiste, odważne kadry mają zwiększyć zainteresowanie odbiorców i rozpoznawalność naszej kampanii, na którą składają się spoty poświęcone komunikacji brandowej oraz części produktowej. W tym przypadku skupiliśmy się na Superprzewadze, dzięki której rozliczamy kupony jako wygrane przy 2 golach przewagi danej drużyny. Jest to opcja, z której gracze mieli ostatnio między innymi okazję skorzystać w trakcie meczu Polska – Mołdawia. Dzięki Superprzewadze przy wyniku 2:3, rozliczyliśmy kupony postawione na Reprezentację Polski jako wygrane. – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektor marketingu Superbet.
Kampania powstała przy współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Antidote z Londynu. Reżyserem spotów był Chris Balmond, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada agencja Freefolk London – Jason Watts. Nowa kampania będzie realizowana w TV, digitalu oraz OOH. Zaplanowane są także niestandardowe aktywacje brandowe, które dadzą szansę na dodatkową percepcję marki Superbet.
"Dziękujemy za docenienie raportu Piotrka! To doskonała próbka możliwości Astral Forest! Raport nie tylko zachwyca swoją estetyką, jest przede wszystkim źródłem informacji o losowaniach, trendach a także i efektywności poszczególnych kombinacji cyfr. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony i sprawdzenia, jakie cuda możemy stworzyć dla Państwa biznesu! link"
"Jestem kibicem łęgi.ale wielki szacun dla ciebie Poldi.cieszcie się że macie takiego gościa przy sobie."
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"