Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Znana nie tylko polskiej branży hazardowej firma SB Betting Software ma nowego Dyrektora Generalnego. Stanowisko to przejmuje doświadczony na arenie międzynarodowej Filip Sosnowski, zastępując tym samym Clausa Rasmussena, który zostanie w strukturach firmy skupiając się na celach strategicznych.
Zarządzanie operacyjne firmą będzie zadaniem Filipa Sosnowskiego, który razem z Michałem Głowackim (COO) i Kamilem Głowackim (CTO) będą realizować nową strategię rozwoju.
Choć Sosnowski nie udzielał się do tej pory szeroko w mediach branżowych to wiemy, że w ostatnich latach pracował między innymi dla grupy STS czy austriackiego Greentube (Novomatic Interactive).
SB Betting Software dostarcza platformę i rozwiązania do zakładów sportowych oraz kasyna na kilku regulowanych rynkach hazardowych na świecie z silną pozycją w tym sektorze w Polsce, Gruzji i kontynencie afrykańskim. Firma działa zarówno online jak i w retail.
Przed nowym CEO stoją na pewno wyzwania zarówno w zakresie dalszego rozwoju oferowanych przez SB Betting Software produktów dla aktualnych klientów jak i poszukiwania nowych rynków międzynarodowych gwarantujących wzrost firmy. Sosnowski powinien wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w biznesie branży hazardowej, aby sprostać temu zadaniu.
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"