Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2024
Grupa Betsson ogłasiła wprowadzenie na rynek włoski swojej flagowej marki Betsson. Betsson.it będzie oferować zakłady sportowe a także automaty, kasyno na żywo i gry stołowe.
Działając z sukcesem we Włoszech od ponad dziesięciu lat ze swoją znaną marką StarCasinò, Grupa Betsson potwierdziła swoje zaangażowanie na rynku włoskim. StarCasinò będzie nadal współpracować z Betsson. W szczególności StarCasino.Sport we Włoszech jest doceniany za wsparcie różnych klubów piłkarskich, w tym SSC Napoli, Torino FC, U.S. Sassuolo, FC Palermo, AS Roma, ACR Messina, SS Juve Stabia i włoska Serie B.
Ronni Hartvig, dyrektor handlowy Grupy Betsson, skomentował: „Włochy znacznie wzrosły dla Betsson i wierzymy, że to odpowiedni moment na wprowadzenie na rynek naszej flagowej marki, Betsson. Konsolidując nasze działania pod zjednoczoną marką Betsson, chcemy wykorzystać siłę skalowalności. Razem z naszym bogatym doświadczeniem w regionie, naszym celem jest pozycjonowanie marki jako wiodącego operatora zakładów sportowych na rynku.
Marka Betsson doświadczyła ostatnio znacznej ekspansji geograficznej, szczególnie w Ameryce Łacińskiej, co zostało podkreślone przez znaczące sponsoringi, takie jak bycie głównym sponsorem trzech najbardziej cenionych klubów piłkarskich w regionie: Boca Juniors i Racing Club w Argentynie oraz Atlético Nacional w Kolumbii.
W ostatnim czasie pisaliśmy o informacjach jakie pojawiły się we włoskiej prasie, według których Betsson jest o krok od popisania wielomilionowej reklamy na koszulkach Interu Mediolan.
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"