Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
Ponad trzysta efektownych wąsów, trzynaście filmów promujących profilaktykę „męskich” nowotworów i – co najważniejsze – ogromne zainteresowanie akcją wśród kibiców sportowych. Superbet podsumowuje niezwykle udaną akcję #SUPERWĄS, wpisującą się dobry światowy trend, na mocy którego ten miesiąc kojarzy się z profilaktyką raka jąder.
Akcja została przeprowadzona pod patronatem Fundacji Kochasz Dopilnuj, specjalizującej się w promowaniu wiedzy dotyczącej zapobiegania i leczenia nowotworów.
Tylko w pierwszych dniach trwania akcji zgłoszonych zostało ponad 100 przeróżnych #SUPERWĄSÓW. Na platformach mediów społecznościowych zaroiło się od przeróżnego zarostu: zarówno tego sumiastego, sarmackiego, jak i rzadszego i wymagającego szczegółowych oględzin, żeby w ogóle go dostrzec.
– Widać, że świadomość i chęć włączenia się w dobre akcje jest wśród naszych klientów na bardzo wysokim poziomie – powiedział Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Skoordynowana akcja ambasadorów Superbet
Do takiego sukcesu frekwencyjnego przyczyniła się skoordynowana wspólna akcja promująca Wąsopad w Superbet, do której włączyli się Jerzy Dudek, Sławomir Peszko, Tomasz Smokowski, a także m.in. piłkarze Lecha Poznań, Stomilu Olsztyn, GKS Tychy czy futsalowej ekstraklasy.
Łącznie powstało aż trzynaście różnych materiałów wideo, w których sportowcy i influencerzy jednym głosem zachęcali przede wszystkim do zwrócenia uwagi na profilaktykę „męskich” nowotworów, w tym samobadania.
Wsparciem merytorycznym programu była Fundacja Kochasz Dopilnuj.
– Cieszy nas, że środowiska sportowego nie trzeba było zachęcać do włączania się do akcji promujących profilaktykę nowotworów. To świetny sposób na dotarcie do kluczowej grupy odbiorców, czyli mężczyzn. Połączyliśmy siły z Superbetem, wspólnie działając na rzecz nie tylko Superwąsów, ale też naszej akcji #BadajJajka. Media społecznościowe mają obecnie ogromną siłę, razem zrobiliśmy wszystko, żeby w listopadzie stały się wielkim wąsatym billboardem promującym profilaktykę raka jąder i prostaty! – mówi Anna Szołucha, wiceprezeska Fundacji Kochasz Doplinuj.
Ekstra bonus od Superbet dla uczestników
Superbet, żeby dodatkowo uhonorować ambasadorów dobrej sprawy, każdemu kto wrzucił w media społecznościowe fotografię swojego wąsa z #SUPERWĄS sprezentował freebet (darmowy zakład) w wysokości 10 złotych.
– To był nasz drobny gest w kierunku tych fantastycznych osób, które zaangażowały się we wspólne czynienie dobra. Jesteśmy zbudowani setkami zaangażowanych uczestników oraz tym, z jaką chęcią włączyli się do Wąsopada nasi ambasadorzy oraz przedstawiciele zaprzyjaźnionych klubów. To jednak nie koniec, przypominamy wszystkim, że warto się badać przez cały rok, nie tylko w listopadzie. Zachęcajcie też do tego Waszych bliskich, bo rak jąder dotyka w dużej mierze młodych mężczyzn. Nie dajcie mu się ograć! – apeluje Łukasz Seweryniak.
Superbet mocno zaangażowany w akcje społeczne
To kolejne w ostatnich miesiącach zaangażowanie Superbetu w akcje pożyteczne społecznie. Warto wspomnieć chociażby o „Meksykańskiej Fali Dobra” podczas meczu Lecha Poznań na rzecz walczącej z cukrzycą Fundacji Cukierasy czy też o współpracy z Klubami Kibica Niepełnosprawnego. Ciekawym projektem była również akcja „Kręć kilometry na Tour de France”, w ramach której blisko 2000 uczestników przejechało na rowerach 861 tysięcy kilometrów kilometrów, „wykręcając” aż 100 000 złotych dla Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków.
– Idąc cały czas do przodu nie zapominamy o tym, by spojrzeć za siebie. Pamiętamy o tych, którzy potrzebują pomocy. Jako marka odpowiedzialna społecznie chętnie angażujemy się w akcje charytatywne. Wiemy, że sport jako najlepszy nośnik emocji potrafi jednocześnie mieć ogromną siłę sprawczą jeśli chodzi o naprawianie świata. Chcemy nadawać temu rytm – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."