Ostatnia aktualizacja: 17 marca 2022
Betcris, czołowy operator zakładów sportowych w Ameryce Łacińskiej kończy w marcu 22 lata, stale posuwając się naprzód i rok po roku osiągając wyznaczone cele. Marka Betcris jest pionierem w branży gier online, oferując bezpieczne i legalne zakłady sportowe, wyścigi konne i kasyno online (na rynkach, na których pozwalają na to przepisy) w 15 krajach na 3 kontynentach.
Ponadto posiada ponad 100 punktów naziemnych w całej Ameryce Łacińskiej, z planami podwojenia swojej obecności w nadchodzących latach.
JD Duarte, CEO Betcris, wyjaśnia, że sukces firmy opiera się na innowacyjności i pracy zespołowej, zawsze stawiając klienta jako priorytet we wszelkich rozwiązaniach biznesowych.
„Patrząc wstecz, kiedy zaczynaliśmy jako Betcris, zdecydowaliśmy się na otwarcie rynków w Ameryce Łacińskiej, w czasie kiedy nikt w branży nie dostrzegał potencjału w tym obszarze geograficznym. Dziś możemy z dumą przyznać, że Betcris jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży” – powiedział Duarte.
Z biegiem lat innowacyjność i rozwój nowych pionów biznesowych stały się niezbędne, aby utrzymać pozycję firmy na rynku. Strategia sponsoringowa miała decydujące znaczenie dla dalszej ekspansji brandu.
„W Betcris chcemy oferować jak najlepszy produkt i zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie fanom sportu i gier online. Jedną z zalet, jakie daje nam strategia sponsoringowa, jest to, że przybliża nas do klientów, przez co konsekwentnie usprawniamy nasz produkt, czynimy go coraz bardziej atrakcyjnym i niezawodnym. Ponadto posiadanie współprac z prestiżowymi ligami i klubami potwierdza fakt, że Betcris jest jednym z ważnych graczy w branży” – podsumował Duarte.
Betcris jest Oficjalnym Sponsorem NFL i MLB w Ameryce Łacińskiej, Oficjalnym Bukmacherem meksykańskiej i ekwadorskiej reprezentacji piłkarskiej. Marka ma również w swoim portfolio kooperacje z Ligą Piłkarską Ekwadoru i Hondurasu. Na początku tego miesiąca Betcris ogłosił pierwsze współprace sponsoringowe w Polsce nawiązując partnerstwo z VIVE Kielce i Asseco Resovią.
W 2021 roku Betcris rozszerzył swój zasięg działania poza Amerykę Łacińską otwierając biura
w Polsce, gdzie jako osiemnasty operator, otrzymał zezwolenie na urządzanie zakładów wzajemnych.
Firma planuje ciągły rozwój produktu i otwieranie działalności na kolejnych rynkach. Betcris pojawi się również podczas iGB Affiliate London 2022, gdzie zaprezentuje swój stand. Betcris gra razem 22 lata i będzie grać razem jeszcze przez wiele kolejnych.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."