Connecticut: obrót zakładami sportowymi osiągnął w kwietniu 126 mln dolarów

Ostatnia aktualizacja: 23 maja 2023
Łączna sprzedaż zakładów sportowych online i detalicznych w Connecticut wyniosła w kwietniu 126,7 mln dolarów – poinformował Departament Ochrony Konsumentów. Oznacza to spadek o 20,8% w porównaniu do 160 mln dolarów odnotowanych w marcu.
Obroty w mobilnych zakładach sportowych wyniosły 118,3 mln dolarów, co stanowi spadek o 21,2% w porównaniu do 150,2 mln dolarów w marcu, ale wzrost o 8% rok do roku. Obroty w detalicznych zakładach sportowych wyniosły 8,3 mln dolarów, co oznacza spadek o 14,6 procent w porównaniu z marcem, ale wzrost o 19 procent w porównaniu z kwietniem 2022 roku.
Przychody brutto z gier wyniosły 13,1 mln dolarów, co oznacza spadek o 20,4 % miesiąc do miesiąca, ale wzrost o 42,1 procent rok do roku. Do funduszu ogólnego Connecticut wpłynęło 1,45 mln dolarów podatków, czyli blisko 1,85 mln dolarów z poprzedniego miesiąca.
Operator mobilnych zakładów sportowych FanDuel był liderem wśród trzech operatorów z obrotem w wysokości 57,2 mln dolarów, przychodem w wysokości 6,4 mln dolarów i współczynnikiem wygranych na poziomie 11,2%. Na drugim miejscu uplasował się DraftKings z 49,8 mln dolarów zakładów sportowych i 4,8 mln dolarów przychodów. SugarHouse odnotował obrót w wysokości 11,4 mln dolarów i przychód w wysokości 871 700 dolarów.