Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Zakłady bukmacherskie Totolotek, czyli najdłużej działająca firma bukmacherska w Polsce już wkrótce przejdzie gruntowne zmiany. Grupa Gauselmann, która przejęła bukmachera ma w planach szereg inwestycji wartych dziesiątki milionów złotych.
Totolotek jest od lat w czołówce największych, legalnych w Polsce firm swojej branży. W związku z przejęciem przez niemiecką grupę Gauselmann, Totolotka w najbliższym czasie czeka rebranding oraz daleko idąca aktualizacja systemów sprzedaży online i w punktach naziemnych.
Słoneczko w logo Totolotka
Nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann słońcem pojawi się już wkrótce w pierwszych punktach sprzedaży naziemnej, na www.totolotek.pl i w komunikacji marketingowej marki. Wszystkie punkty sprzedaży przejdą gruntowy remont. Zyskają na nowoczesności, w każdym znajdą się terminale bukmacherskie oraz całkowicie nowy wystrój i funkcjonalności systemu. Bukmacher planuje także otworzyć kilkadziesiąt punktów premium z podwyższonym standardem, gdzie w komfortowych warunkach będzie można obejrzeć najważniejsze wydarzenia sportowe na dużych ekranach.
Nowa strona internetowa Totolotka
Ponadto rewolucja nastąpi także w kanałach internetowych bukmachera. Strona Totolotka działać będzie w nowej i nowoczesnej odsłonie , mocno ukierunkowanej na grę mobilną i zakłady live. System będzie znacznie szybszy i intuicyjny, a oferta zakładów live zostanie rozszerzona do poziomu ok. 40 tys. zdarzeń miesięcznie.
„Zakłady bukmacherskie są niezwykle popularne w Polsce i dla wielu miłośników sportu są niezbędnym elementem dobrych rozgrywek. Przejęcie Totolotka jest ważną częścią naszej strategii rozwoju. Otwieramy się na Polskę i dzięki temu zdobywamy kolejny ważny rynek w Europie obok Niemiec, Austrii, Danii i Belgii.”
Grupa Gauselmann zostala założona w 1957 roku i jest firmą rodzinną z siedzibą w Espelkamp w Niemczech, zatrudniającą około 13 500 pracowników. Dzięki nowym pomysłom na gry i innowacyjnej technologii „Die Spielemacher” inspiruje miliony klientów. Słońce Merkur jest znakiem towarowym Gauselmann Group, oznacza dobrą rozrywkę z najlepszymi, legalnymi grami na świecie.
Proces zmian w zakładach bukmacherskich Totolotek powinien zakończyć się na wiosnę przyszłego roku, kiedy to wyremontowane zostaną ostatnie punkty naziemne, wdrożone wszystkie zmiany systemowe i uzupełnione portfolio promocji produktowych przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."