E-toto sponsorem Polonii Warszawa

Bukmacherzy
Marek 12/08/2015

Ostatnia aktualizacja: 12 sierpnia 2015

Firma bukmacherska E-toto została głównym sponsorem Polonii – ogłoszono podczas konferencji. – Cieszę się, że solidni i wiarygodni ludzie chcą się z nami utożsamiać – powiedział dyrektor marketingu Radosław Majdan.

– Kilkadziesiąt dni temu nie wiedzieliśmy jeszcze, czy w ogóle dostaniemy licencję na grę. Dziś przedstawiamy grono oddanych sponsorów, którzy razem z nami chcą odbudowywać Polonię. Dzięki nim klub będzie mógł spokojnie egzystować – dodał Jerzy Engel.

Wtorkowa konferencja odbyła się w Business Centre Clubie. Pojawili się na niej niemal wszyscy najważniejsi ludzie odpowiedzialni za odbudowę piłkarskiej Polonii. W jej trakcie ogłoszono nie tylko nazwę sponsora głównego, ale także wymieniono pozostałe firmy, które w najbliższym sezonie wesprą Polonię.

Prócz E-toto są to Signum S.A., Deltima oraz Tico. Pierwsza z firm zajmuje się dostarczaniem energii, klub nazwał ją „sponsorem awansu” – będzie wypłacała zawodnikom premie za punkty i ewentualny awans do II ligi. Tico będzie sponsorem technicznym, zaś zajmująca się logistyką biznesu Deltima jeszcze z klubem negocjuje, a zakres jej współpracy z Polonią dopiero się kształtuje. Partnerami biznesowymi mają być Raf Trans (transport), Druknij.to (wydawca m.in. programów meczowych) oraz Drogerie Polskie (organizacja meczów).

Najważniejszym sponsorem będzie jednak E-toto, istniejący od 2011 roku jeden z pięciu legalnych polskich bukmacherów. – Czy związaliśmy się z Polonią na długo? Na bardzo długo – przyznał reprezentujący tę firmę Leszek Maciusowicz. – Żeby osiągnąć sukces, trzeba być cierpliwym i myśleć długofalowo. My na taką współpracę jesteśmy gotowi. W Polonii, w dynamicznym zespole, który podjął się jej odbudowy, widzimy duży potencjał. Podpisaliśmy kontrakt na rok, ale będzie on automatycznie przedłużony o następny. Na Polonię patrzymy w perspektywie wieloletniego wsparcia – dodał. – Cieszę się, że wiarygodni ludzie i solidne firmy chcą się z nami utożsamiać, współpracować – powiedział odpowiedzialny za marketing Radosław Majdan.

Czytaj dalej na warszawa.sport.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL