Ostatnia aktualizacja: 23 grudnia 2022
Zakłady bukmacherskie Superbet zostały sponsorem głównym zabrzańskiego Górnika. Logotyp globalnej marki dynamicznie zyskującej popularność w Polsce, znajdzie się tuż pod numerami piłkarzy Trójkolorowych. Jaki wpływ na sukces biznesowy klubu miał transfer Łukasza Podolskiego?
Superbet przyzwyczaił już fanów zakładów sportowych w Polsce, że działa z przytupem. Bukmacher ma zakontraktowanych Jana Błachowicza, Jerzego Dudka czy Sławomira Peszkę jako ambasadorów marki. Podczas Euro 2020 firma zorganizowała akcje specjalne w których do wygrania był milion złotych oraz zabytkowy i odrestaurowany Ford Mustang z 1965 roku. Do tego kilkanaście dni temu firma otworzyła Superbet Premium Store – w samym centrum Warszawy powstał punkt przyjmowania zakładów najwyższej klasy.
Teraz nadszedł czas na największą umowę sponsoringową Superbet w Polsce. Kontrakt z Górnikiem Zabrze będzie dla firmy już czwartym na piłkarskim Śląsku, ale pierwszym na poziomie Ekstraklasy. Wcześniej partnerem Górnika był branżowy konkurent, czyli firma STS. Ekspozycja Superbet na koszulce meczowej będzie jednak większa i lepiej ulokowana, a zaangażowanie ma być jeszcze mocniej wykorzystywane.
„Możliwość eksponowania logotypu Superbet tuż obok nazwiska Podolski, to oczywiście miły dodatek. Pierwsze rozmowy z Górnikiem rozpoczęliśmy jednak przed zakomunikowaniem transferu Łukasza. To świadoma decyzja poparta analizą wielu czynników i podjęta w oparciu o nasze coraz większe aspiracje. Znów idziemy poziom wyżej.”
– zdradza Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.
Współpracę zakomunikowano dzień przed meczem Górnik – Lech za pośrednictwem social mediów, ale już w jutrzejszym spotkaniu piłkarze Jana Urbana zagrają z ekspozycją nowego sponsora na koszulkach i stadionie. Umowa została podpisana na dwa lata z opcją przedłużenia na kolejne sezony i według Prezesa Górnika Zabrze będzie to intensywny czas:
„Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu po stronie naszego nowego sponsora, który w tym roku wykonał ogromny postęp biznesowy, marketingowy i produktowy w bardzo konkurencyjnej branży zakładów sportowych. Dziś wiem że będziemy wzajemnie motywować się do wspólnych działań i wzajemnie inspirować. Zaimponowała nam determinacja naszego nowego sponsora i bardzo profesjonalny sposób prowadzenia negocjacji. Jesteśmy przekonani, że to początek długiej i owocnej współpracy.”
– mówi Dariusz Czernik, Prezes Górnika Zabrze.
Początek meczu Górnik Zabrze – Lech Poznań już jutro o godzinie 20:30. Nadal można nabyć karnety i bilety na spotkania rozgrywane na Arenie Zabrze.
Kurs na zwycięstwo Górnika w Superbet jest najwyższy na rynku i wynosi 4,00, na remis 3,00, a wygraną gości 2,40. Ale to nie wszystko! Sponsor zadeklarował, że rozliczy niezależnie od wyniku meczu jako zwycięskie wszystkie zakłady postawione na zwycięstwo Górnika, jeśli Łukasz Podolski strzeli w tym meczu swojego pierwszego gola w Ekstraklasie. Jeśli nie uda się w spotkaniu z Lechem, to akcja ma trwać aż do skutku!
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."