Hazard w smartfonach – co mówią statystyki

Gry hazardowe
Iwo 21/06/2021

Ostatnia aktualizacja: 21 czerwca 2021

Nie ma wątpliwości, że smartfony zrewolucjonizowały nasze życie. W ciągu ostatniej dekady smartfon ewoluował od czegoś, co służy nie tylko do komunikacji. To urządzenie, które może wykonywać tyle zadań, jeśli nie więcej, niż przeciętny komputer.

Zarządzamy naszymi finansami, pracujemy, prowadzimy spotkania biznesowe, jesteśmy na bieżąco z nowościami i bieżącymi wydarzeniami, a nawet realizujemy transakcje i inwestycje z naszych telefonów, gdziekolwiek jesteśmy. Ale też uprawiamy hazard.

Sektor gier hazardowych online przechodzi okres wyjątkowego wzrostu. Przy przewidywanym CAGR na poziomie 11,5% na następne siedem lat jest to ekscytująca i dynamiczna branża. Duża część tego wzrostu jest napędzana przez użytkowników mobilnych.

Jak duży jest ten potencjalny rynek?

Około 35% światowej populacji ma dostęp do telefonu komórkowego, co odpowiada 2,71 miliardowi ludzi. Chociaż nie wszyscy z nich są potencjalnymi klientami hazardowymi, daje to wyobrażenie o tym, jak popularne i rozpowszechnione są smartfony.

Obecnie około 1,6 miliarda ludzi na całym świecie gra regularnie, a około 4,2 miliarda gra co roku. Biorąc pod uwagę ponad 2,3 miliarda ludzi biorących udział w grach hazardowych online, możesz łatwo podsumować, że wielu graczy online lubi obstawiać za pomocą swoich telefonów komórkowych.

Korzyści z hazardu mobilnego

Istnieje kilka korzyści i powodów, dla których ludzie wolą hazard online. Zawierają one:

  • Urządzenia mobilne są wygodne. Gracze mogą się logować i uprawiać hazard, gdziekolwiek są i kiedy chcą, o ile mają dostęp do Internetu.
  • Hazard z urządzenia mobilnego może być bezpieczny, ponieważ większość urządzeń ma uwierzytelnianie biometryczne, w tym tęczówkę, odcisk palca i rozpoznawanie twarzy. Mogą również korzystać z uwierzytelniania dwuskładnikowego i technologii zabezpieczeń SSL, dodając dodatkowe warstwy ochrony.
  • Gracze mobilni mogą łatwo i bezpiecznie płacić ze swojego urządzenia. Portfele elektroniczne, uwierzytelnianie mobilne i inne formy płatności elektronicznych działają dobrze z urządzeń mobilnych, a płatności można dokonywać jednym ruchem kciuka.
  • Hazard z telefonu komórkowego jest bardziej dyskretny niż logowanie się z laptopa lub komputera.
  • Zapewnia dodatkową prywatność dla gracza.
  • Wiele gier i witryn jest skonfigurowanych do gier hazardowych online, co oznacza, że ​​ich jakość jest porównywalna z hazardem na komputerze stacjonarnym lub laptopie.
  • Niektóre witryny oferują nawet gry, oferty i korzyści wyłącznie na urządzenia mobilne dla osób uprawiających hazard z urządzenia przenośnego.
  • Dzisiejsze i przyszłe telefony komórkowe są szybkie, wydajne i wystarczająco zaawansowane technologicznie, aby oferować doskonałe wrażenia z hazardu.

Jakie masz opcje jako dostawca?

Jeśli świadczysz usługi hazardowe online w 2021 r., musisz być przygotowany na mobilnych graczy. Twoja strona internetowa powinna być przynajmniej w pełni zoptymalizowana pod kątem zastosowań mobilnych. Obejmuje to nie tylko samą witrynę, ale wszystkie gry, funkcje zakładów, opcje płatności i obsługę klienta. Twoja witryna powinna być zoptymalizowana pod kątem systemów Android i iOS, aby osoby ze starszymi i nowocześniejszymi urządzeniami mogły z niej korzystać.

Obecnie operatorzy wybierają witryny zorientowane na urządzenia mobilne, projektując swoje witryny, wybierając najpierw kluczowe elementy, które pasują do ekranów o ograniczonej przestrzeni, a następnie rozszerzając projekt na większe ekrany, takie jak laptopy i komputery stacjonarne, o bardziej zaawansowane elementy i informacje. Ma to na celu zapewnienie, że ich doświadczenie użytkownika jest płynne na dowolnym urządzeniu.

Ponad 50% konsumentów na ogół woli pobrać aplikację i korzystać z niej, gdy taka opcja jest dostępna. W związku z tym wielu operatorów decyduje się również na stworzenie witryny mobilnej i aplikacji do pobrania. Aplikacja może pomóc klientom dłużej pozostać w Twojej witrynie, a Ty możesz ją zabezpieczyć.

Możesz ustawić identyfikację biometryczną i integrację z aplikacjami płatniczymi, aby zapewnić płynniejszą obsługę klienta. Gracze mogą też szybciej odnaleźć drogę w porównaniu do strony internetowej. Wreszcie, obsługa klienta może zostać zintegrowana z aplikacją, co oznacza, że ​​gracze mogą po prostu przesunąć palcem, gdy chcą porozmawiać z agentem.

Oferowanie aplikacji mobilnej nie jest obecnie w 100% konieczne. Możesz sobie poradzić dzięki świetnej jakości stronie mobilnej, ale aplikacja jest zawsze bonusem dla graczy. Ponadto, jak pokazują nam statystyki, przyszłość jest bardzo mobilna i w pewnym momencie prawdopodobnie będziesz musiał rozważyć aplikację dla swoich usług.

Najmądrzejszą decyzją dla startupów jest stworzenie strony mobilnej od samego początku. Nie idź na skróty, jeśli chodzi o projektowanie i testowanie. Jeśli masz budżet, aplikacja jest świetnym dodatkiem, ale jeśli nie, nie stresuj się tym zbytnio. Miej oko na statystyki i prognozy rynkowe oraz prowadź dalszą optymalizację i tworzenie aplikacji w swoim programie na przyszłość. Hazard mobilny już tu zostanie!

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL