Ostatnia aktualizacja: 31 grudnia 2022
Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z forBET, jedną z największych firm bukmacherskich w kraju. Współpraca potrwa do 30 czerwca przyszłego roku z opcją jej przedłużenia na kolejne sezony.
Sponsoringiem zostanie objęta drużyna seniorska piłki nożnej, występująca w sezonie 2019/2020 w IV lidze, w grupie mazowieckiej (północ). Logotyp firmy bukmacherskiej forBET pojawi się z przodu koszulek pierwszego zespołu. W ramach współpracy Sponsor będzie miał również zagwarantowaną możliwość ekspozycji bannerów oraz innych nośników reklamowych w miejscu rozgrywania spotkań ligowych Hutnika. Podpisana umowa przewiduje także możliwość organizacji akcji marketingowych na stadionie oraz intensywne działania komunikacyjne na stronie internetowej oraz w kanałach social media należących do „Dumy Bielan”. Na czas współpracy forBET zyskał też prawa do wykorzystania wizerunku piłkarzy Hutnika w kampaniach reklamowych oraz marketingowych.
Jak stwierdził Maciej Purchała, Prezes Zarządu Hutnika Warszawa, umowa z forBET to kolejny krok na drodze budowania drugiej siły sportowej w Warszawie.
W skład umowy wchodzi również program partnerski dla kibiców Hutnika Warszawa. Korzystając z usług firmy forBET, będą mieć oni wymierny wpływ na wysokość wsparcia realizowanego przez Sponsora. Podobny model współpracy został wdrożony przez bukmachera w innych klubach Polski.
Podpisana umowa sponsoringowa to kolejne ważne wydarzenie, mające miejsce w ostatnim czasie w Hutniku. Kilka tygodni temu „Duma Bielan” związała się w firmą Warsaw Sports Group, która będzie ją wspierać w pozyskiwaniu kolejnych partnerów oraz realizacji nowych projektów marketingowych. Z kolei pod koniec czerwca SCS AKTYWNA WARSZAWA wyłoniła wykonawcę projektu modernizacji obiektu przy ul. Marymonckiej, na którym „Hutnicy” rozgrywają swoje mecze. Inwestycja w nowoczesną bazę treningową ma kosztować 42 miliony złotych. Prace budowlane mają ruszyć w sierpniu.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."