Ostatnia aktualizacja: 14 czerwca 2021
Hard Rock International podpisał pięcioletni kontrakt z Lionelem Messi jako ambasadorem marki na całym świecie. Messi zostaje pierwszym sportowcem, który współpracuje z firmą zajmującą się grami, rozrywką i hotelarstwem.
Jest to pierwszy krok w tym, co firma obiecuje, związane z całorocznymi obchodami 50. rocznicy, w ramach której dostarczona zostanie również kolekcja inspirowanych Messim gadżetów.
„Jestem zaszczycony współpracą z tak renomowaną marką jak Hard Rock, a tym bardziej w tym historycznym momencie – jej 50. rocznicy. Sport i muzyka to integralna część mojego życia, idealne połączenie mojego zawodu i czasu wolnego. Połączenie obu to wielki sukces i bardzo się cieszę, że liczyli na mnie, jeśli chodzi o ten wyjątkowy wynik. To zaszczyt być pierwszym sportowcem, który współpracuje z marką, która ma za sobą historię współpracy z legendami muzyki”.
– powiedział Lionel Messi
Współpraca została przypieczętowana wymianą prezentów, w ramach której Messi przekazał replikę jednego ze swoich trofeów Ballon d’Or, a HRI odwzajemnił się za pomocą gitary elektrycznej zaprojektowanej specjalnie dla Messiego.
Replika tego, podpisana przez gracza, zostanie wystawiona na terenie Hard Rock, która zostanie wkrótce ogłoszona, dodając do kolekcji pamiątek muzycznych, która liczy ponad 86 000 sztuk.
„W ciągu ostatnich pięćdziesięciu lat marka Hard Rock stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych marek na świecie, z kawiarnią, hotelem lub kasynem zlokalizowanym w 68 krajach.„Kiedy osiągnęliśmy kamień milowy 50. rocznicy, wiedzieliśmy, że musimy współpracować z ikoną, aby pomóc nam świętować w nowy i nieoczekiwany sposób, a nie było lepszego wyboru niż legendarny Lionel Messi”.
– powiedział Jim Allen, prezes Hard Rock International.
Uruchomiona pod nazwą Hard Rock Air nowa usługa czarteru lotniczego VIP z 30 miejscami zaspokoi potrzeby klientów z najwyższej półki, którzy przyjeżdżają do ośrodka z wybranych rynków w całym regionie.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."