Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Kilka tygodni przed ICE London 2020 organizatorzy Clarion Gaming potwierdzili, że wiodący amerykański specjalista od gier Stephen A. Crystal, Esq. będzie ambasadorem eSportu i gier we wszystkich wydarzeniach pod marką ICE.
Crystal, który ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży zdobyte w wiodących amerykańskich firmach, w tym DigiDeal Corporation, Las Vegas Gaming, Inc., Tablemax, Inc., a ostatnio w Casino Scouts, rozpocznie swoją rolę jako część przełomowego e-sportu Arena, jedna z wielu wyróżniających się funkcji, które obejmują ICE London (4-6 lutego 2020 r., ExCeL London, Wielka Brytania).
Komentując swoją nową rolę, Crystal powiedział:
ICE London 2020 zaprezentuje pierwszą w branży arenę Esports Arena o powierzchni 800 mkw., która będzie gospodarzem wiodącego na świecie turnieju eSports transmitowanego na żywo przez globalną publiczność online dla populacji powyżej 5 milionów widzów. Omawiając w ten sposób znaczenie Clarion Gaming dla poprawy pozycji eSportu w ten sposób, Crystal powiedział:
„Mam nadzieję, że w ICE London będą kontynuowane działania integrujące eSports i Gaming z doświadczeniami konsumenckimi o wyższej częstotliwości, a także wydarzenia o niższej częstotliwości, o wysokim profilu, o wysokich inwestycjach, które podążają za uwagą, jaką cieszy się obecnie eSports. Gry, eSport i profesjonalna scena są częścią codziennych i cotygodniowych doświadczeń ogromnej globalnej populacji. Musimy zapewnić wartość wszystkim punktom kontaktowym konsumentów, kiedy i gdzie są one potrzebne.
„Wierzę, że dążenie do doskonałości napędza eSport i hazard – naturalny popęd do rywalizacji, emocje związane z postępem i emocjonujący dreszczyk zwycięstwa” – kontynuował. „Musimy zatem pracować nad stworzeniem wielopoziomowych doświadczeń dla całej branży i dla konsumenta. Osoby aspirujące do współpracy z grupami graczy uczestniczą w lokalnych wydarzeniach. Lokalne wydarzenia koncentrują emocje i talenty na poziomie regionalnym, krajowym i globalnym. Zawsze musi być okazja, aby doświadczyć „następnej rzeczy” i uczestniczyć dalej, gdy konsumenci chcą dotrzeć i wyjść. ”
ICE London Esports Arena, która zostanie podjęta we współpracy z GG.BET, będzie zawierać specjalnie przygotowaną scenę do meczów na żywo, audytorium edukacyjne, komentatora ICE box, salon DATA.BET partnera, bar tematyczny i wejście do zakładów (Esportsbook ), umożliwiając graczom obstawianie żetonów ICE i GG.BET w celu symulacji zakładów elektronicznych.
Crystal określił arenę jako „niezbędną”, aby pomóc w dzieleniu się wiedzą, podnieść standardy zawodowe i zaprezentować branżę gier organom regulacyjnym i opiniotwórczym.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."