Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2018
Merkur Gaming powróci na SAGSE w Buenos Aires, w tym roku pokaz odbędzie się w terminie 11 – 13 września w Argentynie i nadal będzie reprezentatywną imprezą dla międzynarodowej społeczności graczy z Ameryki Południowej.
W wyniku wyjątkowych okoliczności zmuszono organizatorów tego show do opuszczenia tradycyjnych, listopadowych terminów, ale obecnie w znanej lokalizacji Centrum Wystawowego Costa Salguero w Buenos Aires, to już będzie 26 edycja SAGSE. Zapowiada się na niezwykłą mieszankę intensywnej działalności B2B, której towarzyszyć będzie specjalny łaciński smak.
W 2017 r. Merkur Gaming Argentina, kierowany przez dyrektora generalnego, charyzmatycznego weterana branży Alejandro Saraintaris, była nową firmą i nową nazwą dla niektórych operatorów gier argentyńskich. Jednak w ubiegłym roku firma zbudowała swój zespół, swoją infrastrukturę i reputację marki, co spowodowało rozległe instalacje w całym kraju. Maszyny i salony są ulokowane od Rio Negro na południu, aż po Jujuy, Salta i Formosa na północy. Ekspansja z biura Merkur Gaming odbywa się również na arenie międzynarodowej, a nazwa Merkur jest dobrze znana zarówno w Urugwaju jak i w Paragwaju.
W SAGSE 2018 tym razem Merkur Gaming będzie złotym sponsorem tego show, na stoisku 313 od 11 do 13 września zaprezentuje swoje wykonane w Niemczech modele – Evostar Trio i ulubione Avantgarde Trio. Nagrodą dla kupujących czekających w kolejce będą nowe gry, które sprawdziły się wśród graczy jako ulubione – Pharaos Riches, Deep Sea Treasure, Asian Riches, Secret Area 81, Sindbad i wiele innych.
Najważniejszym wydarzeniem targów SAGSE 2017 był bez wątpienia ogród piwny Merkur, który zapewniał doskonałą gościnność, a także był punktem centralnym spotkań i miejscem relaksu w centrum targów. Ogródek piwny Merkur powraca także w tym roku, a wszyscy odwiedzający wystawę są serdecznie zaproszeni do skorzystania z gościnności, gdy spotkają starych znajomych i poznają nowych.
Wraz z Merkur Gaming Argentina i kolegami z całej Merkur Gaming Americas dołączyły do nich spółki zależne Gauselmann, międzynarodowi eksperci w zakresie obsługi gotówki GeWeTe oraz specjaliści od rozwoju rozwiązań kasyn internetowych B2B, Edict.
Komentując nadchodzące show, dyrektor generalny Merkur Gaming Americas, Charles Hiten, oświadczył:
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."