Ostatnia aktualizacja: 16 lutego 2022
Esport w Betcris nigdy nie śpi! Pomyśleliśmy, że dzisiejszy start jednego z absolutnie największych eventów branżowych w Polsce – IEM Katowice 2022 to doskonała okazja do zaprezentowania naszego nowego ambasadora, który wzmocni team Betcris – Michała Michu Müllera!
Ta współpraca oznacza dalsze umacnianie się naszej marki na pozycji lidera bukmacherskiej oferty esportowej oraz szereg bonusów, ofert specjalnych i aktywacji w social media kreowanych wraz
z naszym influencerem.
Michał gra z Betcris
Michu, czyli Michał Müller to profesjonalny gracz CS:GO i świeży nabytek międzynarodowej ekipy MAD Lions. Wyróżnia go pasja, zaangażowanie i osobowość, dzięki którym regularnie powiększa grono swoich followersów w mediach społecznościowych, min. na Twitchu, Instagramie czy YouTubie.
„Bacznie obserwowaliśmy Michała już od jakiegoś czasu pod kątem rozwoju jego jako zawodnika i twórcy treści, więc nie zdziwił nas progres, jaki osiągnął w ostatnim czasie. Lubimy wyławiać z rynku tak utalentowane perełki i przy złapaniu wspólnego flow wykorzystywać potencjał obu stron. Wierzę, że nasza energia i pasja do esportu przyczynią się do zbudowania atrakcyjnej oferty i komunikacji dla naszych graczy. Michał, witamy w teamie Betcris!”
– skomentowała Urszula Wasilewska, marketing manager Betcris Polska.
Esport na bogato w Betcris: powitalny freebet i esportowa misja
Betcris po raz kolejny postanowił stworzyć ofertę powitalną dla nowych graczy zainteresowanych obstawianiem esportu.
Na kod rejestracyjny Michu składa się:
• 50 PLN na zakład bez ryzyka,
• 200 PLN freebetu na start,
• 50 PLN do wykorzystania na rozgrywki esportowe.
Z uwagi na to, że druga połowa lutego przebiegać będzie pod znakiem esportu, już teraz zapowiadamy pojawienie się w najbliższych dniach specjalnej promocji z tematycznymi misjami zakładającymi atrakcyjne pule nagród, która potrwa niemal do końca miesiąca. Nawiązaliśmy też współpracę z agencją gamingową Fantasyexpo, która odpowiedzialna jest między innymi za dobór twórcy do kampanii.
Rozwój segmentu esportowego stanowi w strategii Betcris bardzo istotny obszar od samego początku działalności. Jako marka bukmacherska dokładamy wszelkich starań, by nasza oferta stale się rozszerzała, a promocje stałe i tymczasowe były dostosowywane do oczekiwań graczy.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."