Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024
NFL i Aristocrat Gaming ogłosiły wieloletnie partnerstwo licencyjne, które doprowadzi do stworzenia pierwszych naziemnych automatów do gry ze znakami i logo lig. Oczekuje się, że automaty do gier, które będą dostosowywane do ulubionych drużyn, trafią na parkiety kasyn w sezonie 2023 NFL, zgodnie z informacją ogłaszającą umowę.
Po raz pierwszy NFL udzieliła licencji na używanie swoich znaków i logo na automacie do gier. Partnerstwo daje również Aristocrat niewyłączną licencję na „wirtualne gry sportowe”.
„Dzisiejsze automaty do gier oferują wciągające wrażenia podobne do popularnych konsol do gier wideo, które uwielbiają nasi fani, i wierzymy, że dzięki wizji Aristocrat możemy zapewnić to ekscytujące wrażenia z gry fanom w kasynach, którzy chcą pokazać swoją miłość do piłki nożnej”
– powiedział Rachel Hoagland, Wiceprezes NFL ds. gier i zarządzania partnerstwami, powiedział w komunikacie.
Partnerstwo kontynuuje obrót ligi na temat jej związku z hazardem. W 2019 roku NFL nazwała Caesars Entertainment swoim pierwszym oficjalnym partnerem kasynowym, a przed tym sezonem ogłosiła umowy z wieloma amerykańskimi operatorami zakładów sportowych. Salony bukmacherskie przypominające hybrydowe zakłady sportowe/bary są już otwarte na kilku stadionach, chociaż polityka ligowa zabrania zakładów pozagiełdowych.
NFL przewidział również dodanie automatów do gier „znajdujących się lub fizycznie przymocowanych do stadionu NFL”, zgodnie z najnowszym układem zbiorowym.
Prezes Aristocrat Americas, Hector Fernandez, powiedział w środowym komunikacie, że umowa z NFL „stanowi nową okazję dotarcia do dziesiątek milionów fanów NFL i Aristocrat z ekscytującymi nowymi opcjami rozrywki w kasynach i nie tylko”.
W październiku NFL ogłosiło inicjatywę skoncentrowaną na zachęcaniu do odpowiedzialnego hazardu.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."