Ostatnia aktualizacja: 14 stycznia 2024
Dostawca zakładów online skorzysta na instalacji technologii Digital Overlay na klubowym stadionie i będzie skierowany do odbiorców w regionie Ameryki Łacińskiej. Miejsca VIP na mecze domowe na stadionie, spotkania towarzyskie, pamiątki, prywatne wydarzenia odbywające się w Parc des Princes oraz dostęp do platform cyfrowych PSG to tylko niektóre z cech tej nowej umowy. Argentyńska gwiazda Lionel Messi oficjalnie dołączył do zespołu we wtorek.
Paryski klub piłkarski Paris Saint-Germain ogłosił we wtorek, że podpisał ekskluzywną, trzyletnią umowę regionalną z Playbetr, dostawcami zakładów online w Ameryce Łacińskiej. Ogłoszenie pojawiło się tego samego dnia argentyńska gwiazda piłki nożnej Lionel Messi oficjalnie dołączył do zespołu po 21 latach spędzonych w Barcelonie.
Zgodnie z warunkami umowy, Playbetr skorzysta na instalacji technologii Digital Overlay w Parc des Princes, która będzie skierowana do odbiorców z Ameryki Łacińskiej. System ten geolokalizuje reklamy wyświetlane na ekranach LED wokół boiska, dostosowując przekazy do odbiorców nadawcy.
Playbetr będzie również liczyć na miejsca VIP na mecze domowe na stadionie, spotkania z legendami klubowymi, podpisane koszulki i pamiątki, prywatne imprezy odbywające się w Parc des Princes, a także przeżycia dla klientów, klientów i pracowników Playbetr.
Firma będzie miała również dostęp do platform cyfrowych Paris Saint-Germain, w tym postów z meczów promujących oferty specjalne. Zapewni również swoim klientom lepsze kursy na mecze PSG i będzie współpracować przy specjalnych promocjach opracowanych we współpracy z klubem.
W oficjalnym komunikacie prasowym opublikowanym na oficjalnej stronie PSG, dyrektor ds. partnerstwa Paris Saint-Germain, Marc Armstrong, mówił o tym nowym sojuszu.
„Cieszymy się, że możemy powitać Playbetr w rodzinie Paris Saint-Germain, jako pierwszego w historii oficjalnego partnera bukmacherskiego w Ameryce Łacińskiej. Wierzymy, że Playbetr będzie idealnym partnerem dla klubu i razem będziemy mogli dotrzeć i dalej angażować się w naszą szybko rosnącą bazę fanów w Ameryce Łacińskiej. Niepowtarzalny urok Paris Saint-Germain i jego graczy w regionie sprawia, że klub jest idealną platformą dla Playbetr do rozwoju swojej marki”.
PSG jest jednym z najpopularniejszych klubów w Ameryce Łacińskiej, ponieważ wielu piłkarzy z Brazylii i Argentyny to obecnie gracze. We wtorek Messi potwierdził, że będzie teraz grał dla francuskiego klubu w koszulce z numerem 30, obok rodaków Ángela Di Maríi, Mauro Icardi i brazylijskiego Neymara Jr.
Playbetr skorzysta na wpływie klubu na kulturę Ameryki Łacińskiej i zapewni swoim użytkownikom wyłączne prawa marketingowe.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."