Ostatnia aktualizacja: 19 czerwca 2017
Planowane jest oddanie do eksploatacji maszyn przed rozpoczęciem nowego sezonu piłkarskiego w sierpniu. Ponadto innowacyjny mobilny produkt BetTracker firmy PBS został również udostępniony w sieci detalicznej Betfred.
Aplikacja telefoniczna pozwala klientom przenosić swoje zakłady sportowe na swoje urządzenia mobilne po umieszczeniu ich w sklepie, śledzić ich zakłady i wycofać się z powrotem do terminala.
John Pettit, Dyrektor Zarządzający w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Azji i Australii w firmie Playtech BGT Sports powiedział:
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Betfred postanowił rozszerzyć swoje relacje z Playtech BGT Sports z rozmieszczeniem większej liczby maszyn w całym handlu detalicznym.
„Betfred jest dla nas bardzo ważnym partnerem i jest jednym z wiodących bukmacherów detalicznych w Wielkiej Brytanii, gdzie SSBT są coraz bardziej istotne dla klientów z branży sklepowej. Zawarta umowa podkreśla strategiczne znaczenie naszego produktu dla tych operatorów, którzy chcą przyrostowych przychodów.”
„Szczególnie cieszymy się, że BetTracker jest wydawany w sieci detalicznej Betfred, co stanowi znaczący krok w naszej nieustającej misji zmierzającej do digitalizacji powierzchni zakładów handlowych”.
Mark Stebbings, Dyrektor Zarządzający Betfred Retail, powiedział:
„Rosnąca popularność SSBT, nasza rekordowa działalność w piłce nożnej i wzrost obrotów podczas gry to główne powody naszej decyzji o rozszerzeniu tej usługi we wszystkich sklepach z zakładami.
„Obserwowaliśmy rosnącą tendencję do korzystania z terminali samoobsługowych, więc rozszerzenie ich do całej naszej branży sprzedaży detalicznej było dla nas kolejnym krokiem.
„Ponadto dodanie BetTracker okaże się ważnym narzędziem dla nas w połączeniu klientów detalicznych i internetowych”.
Źródło: Yogonet
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."