Playtech inwestuje w NorthStar Gaming

Inwestycje i umowy Kanada
Wiktor Czerwiński 14/02/2023

Ostatnia aktualizacja: 14 lutego 2023

Playtech zgodził się na strategiczną inwestycję o wartości 12,25 mln CAD (7,7 mln GBP/8,7 mln EUR/9,3 mln USD) w kasyno online i zakłady sportowe NorthStar Gaming w Ontario.

Oprócz tego Playtech i North Star zgodziły się również przedłużyć swoją obecną umowę na oprogramowanie i usługi z NorthStar o 10 lat. Playtech i NorthStar po raz pierwszy zawarły umowę w grudniu 2021 r.
Inwestycja została dokonana za pomocą zamiennego skryptu dłużnego. Zostanie to następnie przekształcone w akcje w związku z proponowanym przez NorthStar odwrotnym przejęciem Baden Resources Inc, które zostało uzgodnione w czerwcu 2022 r.

Po zakończeniu proponowanego przejęcia odwrotnego, Playtech będzie właścicielem około 16% wyemitowanych i pozostających w obrocie akcji zwykłych należących do NorthStar, a także posiadać zabezpieczenie które będzie mu dawać prawo do zwiększenia swojego udziału do ponad 20%.

Playtech dołącza do zarządu

Po zakończeniu inwestycji dyrektor finansowy Playtech, Chris McGinnis, dołączy teraz do rady dyrektorów notowanego podmiotu, działając jako przedstawiciel Playtech w roli dyrektora niewykonawczego.
„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z NorthStar i wykorzystać wczesny sukces naszej istniejącej umowy na oprogramowanie i usługi” – powiedział Mor Weizer, dyrektor generalny Playtech. „Playtech ma bogate doświadczenie w tym, co jest potrzebne, aby odnieść sukces na nowo regulowanych rynkach, o czym świadczą strategiczne umowy grupy na innych rynkach w obu Amerykach.
„Byliśmy pod wrażeniem unikalnego modelu biznesowego i oferty produktów NorthStar i nie możemy się doczekać, aby wesprzeć ich w ich misji, aby stać się wiodącą na rynku platformą gier online w Kanadzie”.
Michael Moskowitz, dyrektor generalny NorthStar, dodał, że inwestycja pomoże operatorowi rozszerzyć zasięg.
„Niezrównane doświadczenie Playtech w branży gier pomoże NorthStar przyspieszyć nasz rozwój i szybko poszerzyć bazę użytkowników” – powiedział Moskowitz. „Dzięki dodatkowej inwestycji nie możemy się doczekać rozszerzenia naszego udziału w rynku w całym Ontario i dalszego ulepszania naszych najlepszych, opartych na treściach doświadczeń dla konsumentów”.

 

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL