Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2023
Playtech uruchomił swoją technologię wielokanałową z NorthStar Bets. Zgodnie z umową, Playtech został strategicznym dostawcą oprogramowania i usług dla NorthStar Gaming i obecnie dostarcza swoją platformę IMS, usługi kasyna i kasyna na żywo odbiorcom w Ontario.
Playtech, wiodąca na świecie firma zajmująca się technologią hazardową, ogłosiła dzisiaj, że uruchomiła swoją technologię wielokanałową z NorthStar Bets, marką z siedzibą w Ontario, która zapewnia graczom wyjątkowe i pierwszorzędne wrażenia dla użytkownika w kasynie i platformie gier bukmacherskich. Ta premiera jest częścią strategicznego partnerstwa ogłoszonego na początku tego roku, opartego na osiągnięciach Playtech w tworzeniu gier dla nowo regulowanych rynków internetowych.
Wraz z dodaniem treści pokerowych pod koniec tego roku, Playtech będzie dostarczał NorthStar Bets z pełnym zestawem produktów technologicznych, aby zapewnić jedno z najlepszych kasyn online i zakładów sportowych w Ontario.
Shimon Akad, COO w Playtech, powiedział:
„Rozpoczęcie współpracy Playtech w zakresie oprogramowania i usług z NorthStar Bets to kolejny kamień milowy w rozwoju naszej strategii w Ameryce Północnej. Kluczem do sukcesu Playtech jest nasza zdolność do tworzenia kluczowych partnerstw strategicznych z wiodącymi w branży operatorami na całym świecie. NorthStar Bets ma wyjątkową pozycję, aby stać się jednym z czołowych operatorów w Ontario i cieszymy się, że możemy współpracować z nimi, aby zbudować wiodącą na rynku ofertę odpowiedzialnego hazardu.”
Michael Moskowitz, dyrektor generalny NorthStar Gaming, dodał:
„NorthStar Bets stawia konsumentów w centrum wciągającego i opartego na treści doświadczenia. Nasza współpraca z Playtech oznacza, że jesteśmy w stanie zapewnić wciągające i przyjemne wrażenia online z najwyższym poziomem ochrony graczy. Konsumenci szukają treści, które zaspokoją ich indywidualne preferencje i zainteresowania, a obok niezrównanej technologii wielokanałowej Playtech mamy wyjątkową pozycję, aby stać się liderem na kanadyjskim rynku iGaming”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."