Ostatnia aktualizacja: 17 maja 2022
Playtech z przyjemnością ogłasza, że podpisał wieloletnią współpracę z Betway Group obejmującą produkty rozrywkowe na żywo w Wielkiej Brytanii, Meksyku i na rynkach .com, a w najbliższej przyszłości pojawią się gry kasynowe.
Koncentrując się na bezpieczniejszym hazardzie, podstawową strategią Playtech jest oferowanie długoterminowego zrównoważonego rozwoju i innowacji dla operatorów oraz bezpiecznego i przyjemnego środowiska dla graczy. Umowa ta jest doskonałym przykładem zaangażowania Playtech w dostarczanie wspaniałej wartości rozrywkowej swoim partnerom zarówno na nowych, jak i ustabilizowanych rynkach.
Shimon Akad, COO w Playtech, powiedział:
„Betway jest kluczowym partnerem strategicznym Playtech i firmą znaną z zapewniania doskonałego doświadczenia graczy na arenie międzynarodowej. Jesteśmy przekonani, że innowacyjne produkty i usługi Playtech mogą jeszcze bardziej ulepszyć to doświadczenie i czekamy na długą i owocną współpracę”.
Anthony Werkman, dyrektor generalny Betway, dodał:
„Jesteśmy dumni, że rozwijamy naszą współpracę z Playtech, której produkty Live Entertainment na wielu rynkach już stały się hitem wśród naszych klientów. Nowe gry w naszej umowie rozszerzą nasz istniejący pakiet gier, aby zapewnić nowe, ekscytujące i wciągające wrażenia z gier w bezpiecznym środowisku”.
Edo Haitin, dyrektor generalny Live Casino w Playtech, powiedział:
„Zaangażowanie Betway w branżę Live Casino pokazuje, jak ważne dla współczesnego gracza staje się doświadczenie oparte na rozrywce. Nasza współpraca pojawia się w momencie, gdy wydajemy więcej nowych gier z ekscytującymi nowymi wariantami, niż kiedykolwiek wcześniej. Cieszymy się, że możemy współpracować z globalną marką w zakresie zakładów i gier online, taką jak Betway, aby zapewnić ekscytującą, innowacyjną ofertę na żywo dla swoich graczy”.
Betway to także nowy bukmacher na rynku polskim, niedawno ta firma uzyskała licencję operacyjną i niedługo należy się spodziewać mocnego zaangażowania na naszym rynku.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."