Polski system w bwin

Bukmacherzy
Marek 20/05/2015

Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2020

Polska firma informatyczna z Rybnika – ALAN Systems – stworzyła innowacyjny system obsługi klienta dla jednej z największych na świecie firm branży rozrywki elektronicznej – bwin. Obsługuje on ponad 20 mln klientów z całego świata.

Bwin.party to gigant branży hazardowej – codziennie wystawia 30 tys. zakładów bukmacherskich online w ponad 90 dyscyplinach sportowych, oferuje też online grę w pokera czy bingo. Znany z tego, że sponsoruje m.in. Real Madryt, Bayern Monachium, Manchester United i MotoGP. W 2014 roku przychody osiągnęły prawie 612 milionów euro. Spółka jest notowana na giełdach w Londynie i Wiedniu.

Ma ponad 20 milionów klientów w 25 państwach, mówiących w 18 językach. Polski system, który obsługuje klientów bwin powstał w oparciu o stworzone przez ALAN Systems rozwiązanie CREAM. – Jest to zintegrowane narzędzie zwiększające efektywność pracy działów obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Nasz system podpowiada w momencie kontaktu także całą historię klienta z innych sprzężonych systemów np. płatności czy gier. Robi to w inteligentny sposób np. po numerze telefonu, adresie IP komputera, typie problemów, adresie mailowym czy po języku w którym mówi klient czy pisze e-mail do agenta – twierdzi Łukasz Krain, project manager w ALAN System. Dzięki temu konsultant rozmawia z klientem jak z dobrym znajomym – dodaje. System dla bwin jest zaprogramowany tak by wyłuskać też np. klienta VIP.

czytaj dalej na ekonomia.rp.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL