Stake nowym sponsorem głównym Juventude

Branżowy marketing
Adam Brzozowski 11/01/2024

Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2024

Esporte Clube Juventude – brazylijski klub piłkarski z siedzibą w mieście Caxias do Sul, poinformował iż jego nowym głównym sponsorem został operator hazardowy Stake.

Logo Stake będzie znajdować się na koszulkach meczowych i treningowych profesjonalnych drużyn męskich i żeńskich drużyny Verdão.

Oprócz promowania na koszulkach partnerstwo obejmuje eksponowanie marki w przestrzeniach reklamowych na stadionie Alfredo Jaconi, w CFAC (Centrum Szkolenia Sportowców i Obywateli) drużyny Juventude, na ściankach do wywiadów, na oficjalnej stronie internetowej oraz materiałach graficznych w mediach społecznościowych.

Akhil Sarin, dyrektor ds. marketingu w Stake, wyraził znaczenie umowy z Juventude jako kluczowego momentu w rozwoju firmy.

 „Brazylia jest rynkiem strategicznym dla marki, a partnerstwo z klubem piłkarskim Serie A jest znaczącym kamieniem milowym w naszej strategii ekspansji. „Ta współpraca wykracza poza biznes, jest celebracją ducha i odporności tego klubu. Z niecierpliwością czekamy na sukcesy Juventude w nowej fazie pierwszej ligi” ”.

 

Prezydent Juventude, Fábio Pizzamiglio, również entuzjastycznie przyjął przybycie Stake:

 „To po prostu fantastyczne, że możemy być świadkami przybycia sponsora tak silnego i rozpoznawalnego na całym świecie jak Stake, marka referencyjna w segmencie, w którym działa, i który z pewnością znalazł w Juventude doskonałą okazję do przybycia do Brazylii ze wszystkimi możliwa energia. Jesteśmy bardzo zmotywowani, aby wspólnie osiągnąć świetne wyniki w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL