Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2024
Esporte Clube Juventude – brazylijski klub piłkarski z siedzibą w mieście Caxias do Sul, poinformował iż jego nowym głównym sponsorem został operator hazardowy Stake.
Logo Stake będzie znajdować się na koszulkach meczowych i treningowych profesjonalnych drużyn męskich i żeńskich drużyny Verdão.
Oprócz promowania na koszulkach partnerstwo obejmuje eksponowanie marki w przestrzeniach reklamowych na stadionie Alfredo Jaconi, w CFAC (Centrum Szkolenia Sportowców i Obywateli) drużyny Juventude, na ściankach do wywiadów, na oficjalnej stronie internetowej oraz materiałach graficznych w mediach społecznościowych.
Juventude 🤝 @Stake
📹 Fernando Alves/ECJuventude pic.twitter.com/dTKKq8pAs0
— E.C. Juventude (@ECJuventude) January 10, 2024
Akhil Sarin, dyrektor ds. marketingu w Stake, wyraził znaczenie umowy z Juventude jako kluczowego momentu w rozwoju firmy.
„Brazylia jest rynkiem strategicznym dla marki, a partnerstwo z klubem piłkarskim Serie A jest znaczącym kamieniem milowym w naszej strategii ekspansji. „Ta współpraca wykracza poza biznes, jest celebracją ducha i odporności tego klubu. Z niecierpliwością czekamy na sukcesy Juventude w nowej fazie pierwszej ligi” ”.
Juventude 🤝 @Stake
JUntos para fazer história🇳🇬
📷 Fernando Alves/ECJuventude #ECJ #Stake pic.twitter.com/8MtVwyilB2
— E.C. Juventude (@ECJuventude) January 3, 2024
Prezydent Juventude, Fábio Pizzamiglio, również entuzjastycznie przyjął przybycie Stake:
„To po prostu fantastyczne, że możemy być świadkami przybycia sponsora tak silnego i rozpoznawalnego na całym świecie jak Stake, marka referencyjna w segmencie, w którym działa, i który z pewnością znalazł w Juventude doskonałą okazję do przybycia do Brazylii ze wszystkimi możliwa energia. Jesteśmy bardzo zmotywowani, aby wspólnie osiągnąć świetne wyniki w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."