Ostatnia aktualizacja: 30 października 2019
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na realizację badań marketingowych. Umowę z wybraną firmą – lub kilkoma – zawrze na 24 miesiące, z możliwością przedłużenia na kolejnych 12 miesięcy.
Na etapie przetargu Totalizator wymaga od uczestniczących w nim firm przedłożenia koncepcji badawczej dla zadania obowiązkowego i dwóch dodatkowych zadań do wyboru – spośród czterech. Briefy udostępni bezpośrednio startującym w postępowaniu firmom. Totalizator nie określa na obecnym etapie jakie to będą badania i ile ich będzie w trakcie umowy.
Dla rozeznania sytuacji spółka wskazuje projekty, które realizowała w 2018 i 2019 roku. Były to m.in. badanie ilościowe U&A, badania komunikacji – jakościowe pretesty koncepcji pozycjonowania oraz komunikacji marki, badania potencjału nowych produktów, testy konceptów, badania satysfakcji klientów, monitoringu marek itp. Badaniami mają zostać objęte m.in. doświadczenie konsumenta związane ze światem gier Lotto, wsparcie rozwoju i wdrożenia produktów loteryjnych, świat kategorii i grupy docelowej, rozwój rozwiązań cyfrowych itp.
Przetarg trwa do 22 listopada br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 5 tys. zł wadium. Totalizator planuje wybrać maksymalnie 8 firm, z którymi będzie prowadzić negocjacje.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."