Totalizator szuka w przetargu dostawcy badań marketingowych

Loterie
Bartosz 30/10/2019

Ostatnia aktualizacja: 30 października 2019

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na realizację badań marketingowych. Umowę z wybraną firmą – lub kilkoma – zawrze na 24 miesiące, z możliwością przedłużenia na kolejnych 12 miesięcy.

Na etapie przetargu Totalizator wymaga od uczestniczących w nim firm przedłożenia koncepcji badawczej dla zadania obowiązkowego i dwóch dodatkowych zadań do wyboru – spośród czterech. Briefy udostępni bezpośrednio startującym w postępowaniu firmom. Totalizator nie określa na obecnym etapie jakie to będą badania i ile ich będzie w trakcie umowy.

Dla rozeznania sytuacji spółka wskazuje projekty, które realizowała w 2018 i 2019 roku. Były to m.in. badanie ilościowe U&A, badania komunikacji – jakościowe pretesty koncepcji pozycjonowania oraz komunikacji marki, badania potencjału nowych produktów, testy konceptów, badania satysfakcji klientów, monitoringu marek itp. Badaniami mają zostać objęte m.in. doświadczenie konsumenta związane ze światem gier Lotto, wsparcie rozwoju i wdrożenia produktów loteryjnych, świat kategorii i grupy docelowej, rozwój rozwiązań cyfrowych itp.

Przetarg trwa do 22 listopada br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 5 tys. zł wadium. Totalizator planuje wybrać maksymalnie 8 firm, z którymi będzie prowadzić negocjacje.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL