Ostatnia aktualizacja: 9 października 2020
Planowanie tegorocznych wiosennych targów w biurach sprzedaży LÖWEN ENTERTAINMENT było bardzo zaawansowane, ponieważ wiele nowych produktów miało zostać zaprezentowanych w kwietniu. Jednak sytuacja szybko się zmieniła wraz z nadejściem pandemii koronawirusa, co spowodowało nagłe wstrzymanie realizacji planów.
Potrzebna była alternatywa, która uwzględni nowe aspekty zdrowotne i ochronne, a jednocześnie zapewni klientom maksimum informacji: tak narodził się pomysł na pierwszą „cyfrową wystawę wewnętrzną” w Bingen. Treść zaplanowanych wcześniej targów została przeniesiona do nowego formatu online.
Arthur Stelter, dyrektor ds. Zarządzania produktami w LÖWEN ENTERTAINMENT, powiedział:
Koniecznych było wiele kroków: zaprogramowano landing page, nakręcono filmy, zmontowano i oprawiono do muzyki, stworzono animacje i wysłano zaproszenia do klientów. Wszystko to zostało osiągnięte w ciągu zaledwie kilku tygodni, aż do 16 czerwca 2020 r., Zainaugurowano pierwszą „cyfrową wystawę wewnętrzną” LÖWEN ENTERTAINMENT.
W pięciu filmach menadżerowie produktu zaprezentowali nowe produkty dla salonów gier i segmentu hotelarskiego, a jednocześnie widzowie mogli zadawać pytania na czacie na żywo. Punktem kulminacyjnym wydarzenia internetowego była premiera nowej generacji oprogramowania VOLUME 3 i VOLUME 3 PREMIUM. Oprócz nowej zawartości zawartej w VOLUME 3, wersja PREMIUM VOLUME 3 oferuje największy świat gier NOVO i Crown wszechczasów – z pakietem XXL obejmującym 90 tytułów.
Wszystkie te innowacje spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów, a wskaźniki kliknięć stanowiły wymowną narrację o wyjątkowym poziomie generowanej uwagi. Czat na żywo został również bardzo dobrze przyjęty, dając odwiedzającym wirtualną wystawę możliwość interakcji z personelem pomocniczym LÖWEN.
– mówi dyrektor handlowy LÖWEN Andreas Hingerl.
Oczywiście wszystko to nie może zastąpić osobistego kontaktu i obsługi klienta. Jednocześnie zespół sprzedaży LÖWEN ENTERTAINMENT przeprowadził setki konsultacji – telefonicznych lub w ramach indywidualnych spotkań na miejscu. „Jako zespół pokonaliśmy ten trudny czas”, mówi Andreas Hingerl. Wszyscy zdawali sobie sprawę, że po zakończeniu kryzysu Corona klienci będą potrzebować coraz mocniejszych produktów i usług firmy LÖWEN. „Nasi klienci będą mieli te potężne produkty”, mówi Hingerl.
Niezwykłe czasy wymagają niezwykłych rozwiązań – a połączenie prezentacji online i osobistych konsultacji jest jednym z nich i prowadzi do sukcesu. LÖWEN ENTERTAINMENT już planuje kolejną edycję wydarzenia internetowego w październiku 2020 r. – Cyfrowe Targi Jesienne.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."