Udana premiera „Cyfrowej wystawy wewnętrznej” LÖWEN ENTERTAINMENT

Planowanie tegorocznych wiosennych targów w biurach sprzedaży LÖWEN ENTERTAINMENT było bardzo zaawansowane, ponieważ wiele nowych produktów miało zostać zaprezentowanych w kwietniu. Jednak sytuacja szybko się zmieniła wraz z nadejściem pandemii koronawirusa, co spowodowało nagłe wstrzymanie realizacji planów.

Potrzebna była alternatywa, która uwzględni nowe aspekty zdrowotne i ochronne, a jednocześnie zapewni klientom maksimum informacji: tak narodził się pomysł na pierwszą „cyfrową wystawę wewnętrzną” w Bingen. Treść zaplanowanych wcześniej targów została przeniesiona do nowego formatu online.

Arthur Stelter, dyrektor ds. Zarządzania produktami w LÖWEN ENTERTAINMENT, powiedział:

Prezentacja produktów wyłącznie w formie cyfrowej była dla nas zupełnie nowym obszarem. Bogactwo tematów i innowacji stanowiło dla nas wyzwanie, ale udało nam się je dobrze opanować.

Koniecznych było wiele kroków: zaprogramowano landing page, nakręcono filmy, zmontowano i oprawiono do muzyki, stworzono animacje i wysłano zaproszenia do klientów. Wszystko to zostało osiągnięte w ciągu zaledwie kilku tygodni, aż do 16 czerwca 2020 r., Zainaugurowano pierwszą „cyfrową wystawę wewnętrzną” LÖWEN ENTERTAINMENT.

W pięciu filmach menadżerowie produktu zaprezentowali nowe produkty dla salonów gier i segmentu hotelarskiego, a jednocześnie widzowie mogli zadawać pytania na czacie na żywo. Punktem kulminacyjnym wydarzenia internetowego była premiera nowej generacji oprogramowania VOLUME 3 i VOLUME 3 PREMIUM. Oprócz nowej zawartości zawartej w VOLUME 3, wersja PREMIUM VOLUME 3 oferuje największy świat gier NOVO i Crown wszechczasów – z pakietem XXL obejmującym 90 tytułów.

Wszystkie te innowacje spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów, a wskaźniki kliknięć stanowiły wymowną narrację o wyjątkowym poziomie generowanej uwagi. Czat na żywo został również bardzo dobrze przyjęty, dając odwiedzającym wirtualną wystawę możliwość interakcji z personelem pomocniczym LÖWEN.

„Od pierwszego dnia nasza cyfrowa wystawa wewnętrzna miała doskonałą liczbę odwiedzających. Nasze nowe produkty pojawiły się we właściwym czasie i zostały bardzo dobrze przyjęte ”,

– mówi dyrektor handlowy LÖWEN Andreas Hingerl.

Oczywiście wszystko to nie może zastąpić osobistego kontaktu i obsługi klienta. Jednocześnie zespół sprzedaży LÖWEN ENTERTAINMENT przeprowadził setki konsultacji – telefonicznych lub w ramach indywidualnych spotkań na miejscu. „Jako zespół pokonaliśmy ten trudny czas”, mówi Andreas Hingerl. Wszyscy zdawali sobie sprawę, że po zakończeniu kryzysu Corona klienci będą potrzebować coraz mocniejszych produktów i usług firmy LÖWEN. „Nasi klienci będą mieli te potężne produkty”, mówi Hingerl.

Niezwykłe czasy wymagają niezwykłych rozwiązań – a połączenie prezentacji online i osobistych konsultacji jest jednym z nich i prowadzi do sukcesu. LÖWEN ENTERTAINMENT już planuje kolejną edycję wydarzenia internetowego w październiku 2020 r. – Cyfrowe Targi Jesienne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *