Ostatnia aktualizacja: 21 kwietnia 2024
Dostawca innowacyjnych tytułów i treści iGaming Wazdan wzmocnił swoje relacje z rynkiem szwajcarskim i nawiązał współpracę ze szwajcarskim operatorem Casinò Lugano.
Firma wprowadziła teraz swoje produkty na cyfrową markę operatora naziemnego Swiss4Win, wprowadzając na stronę internetową pełne portfolio uznanych gier.
Swiss4Win wita niezwykle intuicyjne tytuły Wazdana
Gry, które będą teraz dostępne dla konsumentów, obejmują ulubione tytuły graczy, takie jak Power of Gods: Hades, Sun of Fortune, 9 Lions i Hold the Jackpot. Gracze w Swiss4Win będą mieli możliwość skorzystania z dedykowanego pakietu Player Engagement Suite wdrożonego przez Wazdan jako uzupełnienie portfolio gier już dostępnych na platformie.
Ten pakiet pozwala graczom dostosować poziomy zmienności, skorzystać z promocji Cash Drop i doświadczyć wielu nowych innowacyjnych funkcji w grze. Istnieje nawet dedykowana promocja Cash Back, która obejmuje tytuły Wazdan. Wazdan buduje swoje partnerstwo w Europie.
Marka była w stanie połączyć siły z wieloma firmami, w tym Napoleon Sports & Casino, BetOlimp, PressEnter Group i SoccerBet. Partnerstwo powitał dyrektor generalny Wazdan Andrzej Hyla, który powiedział:
„Jesteśmy podekscytowani, że wybraliśmy wybrane z naszych renomowanych tytułów na żywo z Casino Lugano i jego internetową marką Swiss4Win.”
Hyla potwierdził, że firma była przekonana o swojej zdolności do rozwoju na rynku szwajcarskim i dostarczania natychmiastowych treści szwajcarskim graczom w podróży. Wazdan oferuje również szereg narzędzi do personalizacji, aby doświadczenie było jeszcze bardziej wartościowe.
Podobnie członek zarządu i dyrektor generalny Casinò Lugano, Paolo Sanvido, był przekonany o sukcesie nowych produktów w Szwajcarii. Dodał, że kasyno odniosło sukcesy we współpracy z firmami, które rezonują z lokalną publicznością graczy.
„Z tego powodu cieszymy się, że możemy współpracować z Wazdan i nie możemy się doczekać czerpania korzyści z tej współpracy” – dodał dyrektor Sanvido.
Wazdan buduje silną pozycję na szwajcarskim rynku hazardowym, który w pionie iGaming opiera się wyłącznie na markach krajowych. Na początku tego miesiąca Wazdan połączył siły z Jackpots.ch, innym szanowanym lokalnym operatorem gier hazardowych online.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."