Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Tuż przed otwarciem Premier League Wolverhampton Wolves ogłosił 6686 Sport jako oficjalnego partnera klubu.
6866 Sport został również oficjalnym partnerem bukmacherskim klubu w Azji, a ich branding pojawił się na rękawach pierwszej drużyny podczas przedsezonowych meczów towarzyskich, zarówno w strojach domowych, jak i wyjazdowych.
Oprócz tego, że marka 6686 Sport pojawi się na wszystkich zestawach do gry Wilków i replikach dla dorosłych w tym sezonie, będzie również prezentowany na wiodącym w branży dwurzędowym systemie reklamowym LED podczas wszystkich meczów Premier League, zapewniając marce szeroką ekspozycję na rynku azjatyckim. 6686 Sport będzie również tworzyć wyjątkową zawartość z pierwszą drużyną Wolves, z której będą mogli cieszyć się fani na całym świecie.
Russell Jones, dyrektor generalny ds. marketingu i rozwoju komercyjnego, powiedział: „Jesteśmy zachwyceni formalnym powitaniem 6686 Sport w klubie przed naszym pierwszym meczem Premier League na Old Trafford w poniedziałek wieczorem. Ta umowa stanowi największy sponsoring rękawów w historii klubu, a także pokazuje rosnącą siłę marki Wolves w Azji oraz naszą zdolność do pozyskiwania ekscytujących nowych partnerów handlowych w regionie. Nie możemy się doczekać sezonu 2023/24 wraz z 6686 Sport i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć markę 6686 Sport na miejscu podczas naszego pierwszego spotkania w Premier League przeciwko Brighton w ten weekend”.
źródło/zdjęcie: wolves.co.uk
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."