Ostatnia aktualizacja: 27 listopada 2020
W świetle tegorocznych zmian w naszym codziennym życiu, SiGMA była bliska konieczności zaprzestania robienia tego, co robi najlepiej; tworzenie sieci dla ludzi poprzez kultowe fizyczne wydarzenia firmy, ale na szczęście ambicja zespołu szybko umożliwiła mu dostosowanie się do sytuacji i zamiast tego przeniesienie wydarzeń do trybu online.
W tym roku SiGMA była gospodarzem wielu cyfrowych i wirtualnych szczytów, z których wszystkie zakończyły się sukcesem, a najnowszy, SiGMA Europe, zwieńczył je rekordem 6500 delegatów, łącznie 4500 aktywnych osób i maksymalnie 1485 jednoczesnych widzów, co czyni go największym wirtualnym Expo of the Year, z CEO i założycielem Emanem Pulisem, który skomentował, że konferencja była „pełna treści, pełna wspaniałych prelegentów, czołowych wystawców i świetnych kontaktów”.
Podczas szczytu odbyły się również targi kariery, które nadal wspierają rozwój i wzrost branży gier, wspierając zdobywanie szerszej puli talentów i kultywowanie umiejętności technicznych, a także oczywiście wirtualne targi, na których w pięknie zaprojektowanej symulacji wzięło udział 110 wystawców, przez które można było przejść wirtualny spacer i salon sieciowy, aby odtworzyć ten ostatni społeczny akcent, który jest podstawą wydarzeń SiGMA i który pracował i połączył wiele osób.
Poszczególne tematy rozmów należały do następujących kategorii, takich jak regulacje, przynależność i marketing, zakłady sportowe, dostawcy, trendy rynkowe, dane w płatnościach i najnowsze technologie w grach dla SiGMA; oraz dla AIBC, Regulacji i Zgodności oraz FinTech i AI. SiGMA jest bardzo dumna z tego, że przedstawiła bardzo intrygujące dyskusje na istotne tematy i pragnie również podziękować iGaming Academy i iFinance Academy za pomoc w przygotowaniu treści omawianego tematu.
Oprócz tego, umożliwiając wszystko, była lista niesamowitych mówców, którzy ujawnili swoją wiedzę na temat platformy SiGMA, kształcąc i łącząc ludzi coraz dalej, a niektóre godne uwagi nazwiska, z których są; Akon, którego nie trzeba przedstawiać, Minister Turystyki na Malcie Clayton Bartolo, Singular CCO Rob Dowling, CEO EveryMatrix Ebbe Groes, COO Gaming Malta Ivan Filletti, CEO Tech.mt Dana Farrugia, Altenar COO Dinos Stramnomitis i Betby CCO Chris NIkolopoulos.
SiGMA rozpocznie kolejną serię wydarzeń w 2021 roku, a SiGMA Europe będzie główną gwiazdą przyszłorocznego kalendarza. Szczyty inauguracyjne w Azji i obu Amerykach również zdominują rok, a SiGMA Asia i SiGMA Americas wystartują w maju 2021 r., a SiGMA Africa w 2022 r.!
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."