Xtremepush wchodzi w partnerstwo z Playtech

Xtremepush, wiodąca platforma pozyskiwania i utrzymywania graczy w branży zakładów sportowych i gier, nawiązała współpracę z Playtech, największym na świecie dostawcą oprogramowania do gier online i zakładów sportowych.

Ta strategicznie ważna umowa umożliwi licencjobiorcom obu rozwiązań usprawnienie komunikacji z graczami poprzez spersonalizowane wiadomości w czasie rzeczywistym za pośrednictwem poczty e-mail, SMS-ów, powiadomień push i wielu innych kanałów.

W ramach tego ekscytującego nowego partnerstwa, Xtremepush zostaje Certyfikowanym Partnerem Playtech, wspieranym przez głęboką integrację między wielokanałową platformą angażującą i systemem zarządzania graczami Playtech IMS.

Operatorom umożliwi to aktywację danych graczy i wydarzeń przechowywanych w IMS Playtech w ramach indywidualnie odpowiednich kampanii angażujących dostarczanych za pośrednictwem platformy Xtremepush, tworząc zaangażowanie zorientowane na zabawę.

Bezproblemowa integracja pozwala również na zaawansowaną personalizację i segmentację, prawdziwe wielokanałowe zaangażowanie graczy oraz pełny zestaw narzędzi do optymalizacji kampanii.

„Cieszymy się, że zbudowaliśmy tę integrację z Playtech, firmą, którą od dawna podziwiamy w branży. Playtech cieszy się zasłużoną reputacją jako dostawca wyjątkowych rozwiązań programowych i jesteśmy dumni, że zostaliśmy certyfikowanym partnerem. Nasi wspólni klienci już doświadczają korzyści płynących z tej współpracy i czekamy na bliską współpracę w nadchodzących miesiącach i latach”

– powiedział Tommy Kearns, dyrektor generalny Xtremepush.

„Xtremepush jest kluczowym dostawcą oprogramowania do wielokanałowego zaangażowania w branży. Ta integracja umożliwia naszym licencjobiorcom pełne wykorzystanie jego szerokich możliwości i dostarczanie spersonalizowanych kampanii pozyskiwania, zaangażowania i utrzymania, wspieranych przez nasz system zarządzania graczami IMS. Jesteśmy podekscytowani, widząc, jak rozwinie się to partnerstwo i jaki będzie miało wpływ na operatorów”

– powiedział Anthony Evans, wiceprezes ds. produktów w Playtech.

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.